elinolsson91

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Olsson - 9 mars 2013 14:10

Idag blir det shopping med mamma och Hannah, har redan vart i Limhamn, gjort halva stan och nu åker vi buss till emporia! Fika på Barista =)
Puss!

Av Elin Olsson - 8 mars 2013 19:09

Tro det eller ej, vi dricker vin ur den här =P

Nu har vi hämtat mamma, blir vin, china box och snack ikväll =)

?!

Av Elin Olsson - 8 mars 2013 09:15


   

 




Undra vart min syster är någonstans??!! =P



Av Elin Olsson - 8 mars 2013 08:45

Då var det Fredag idag, jag är påväg till praktiken!

Skönt med Fredag och helg, bara 8 timmar kvar så är jag ledig! I eftermiddag kommer mamma hit med tåget, hon ska hälsa på mig och Hannah nu i helgen. Får se vad vi hittar på, har inget speciellt planerat än sålänge, kanske blir en liten after work ikväll, vem vet? =)

<3

Av Elin Olsson - 7 mars 2013 10:07

Saknar dig vännen! =P <3

Av Elin Olsson - 6 mars 2013 18:31

Våffelkalas med syrran! Hon gör så goda våfflor! =)

Av Elin Olsson - 6 mars 2013 09:41

Nu sitter jag på praktiken med en kopp choklad i handen, gott! 

Jäklar vilket skönt väder det är ute, kanske skulle ta och tillbringa dagen utomhus istället? =P

<3

Av Elin Olsson - 6 mars 2013 09:15

Jag behöver.

Två små svåra ord att säga för den som alltid annars hör.

Förståelse för att alltid behöva vara den som förstår.

Erkännande att "ditt" tar större plats än "mitt". 
Jag behöver.

Så svårt att kräva och förstå, lättare att ge.

Hur mycket finns att ge?

Fixaren behöver alltid nån att fixa, någon att laga.

Är jag skadad?

Om jag behöver fixas, vem skulle göra det då...?

Ovido - Quiz & Flashcards