elinolsson91

Alla inlägg under december 2012

Av Elin Olsson - 31 december 2012 23:30

PartAy Bitches! =P

=D

Av Elin Olsson - 31 december 2012 22:30

 



Gott Nytt År!

Av Elin Olsson - 31 december 2012 15:26

År 2012

Har du hållit dina/ditt nyårslöften?:
Har inte haft något, ska nog inte ha något detta året heller =P
 
Vilken månad var bäst?:
Juli
Varför?(Frågan ovan):
Den månaden reste jag väldigt mycket! Cypern - Öland - Västervik - Oslo. (och jag älskar att resa)
 
Vad var det bästa med 2012?:
Det har inte hänt speciellt mycket dåligt
Vad var det sämsta?:
Jag kan faktiskt inte välja något som har varit sämst.
Levde året upp till dina förväntningar?:
Jag tror det, hann med väldigt mycket iallafall
Vad var din största framgång?
Jag har vuxit som person och vet att jag klarar mer än vad jag tror.
 
 
Vad gjorde dig gladast 2012?:
Mina vänner är bäst!
 
 
KÄRLEK 2012:
Blev du kär under året?:
Ja
Har du insett något under året?:
Inget speciellt.
 
Hur sumerar du årets kärlek?:
Bra, men tog snabbt slut
VÄNSKAP 2012:
Träffat några nya vänner?:
Ja
Har du bråkat?:
Inte överdrivet mycket XD
 
VAD KOMMER DU ATT MINNAS MED 2012:
Vilken dag/kväll/natt kommer du att minnas mest?:
20 Juli
 
Varför?:
Västervik =)
DET BÄSTA.... 2012:
Det bästa köpet?:
Min nya TV!!
Det bästa minnet?:
Hela sommaren
Det bästa med årets sommar?:
Alla resor jag gjorde
Det bästa med årets skolgång?:
Jag har fått lite mer insyn i vad jag vill göra.
Vad ska du uppnå med 2013 som du inte uppnåt med 2012?:
Lära känna mig själv utan och innan.
Vad ska du göra annorlunda 2013?:
vara lite mer seriös=P?
Vad ska du fortsätta med under 2013 som du gjort under 2012?:
Vara mig själv!!!!!
Vad har du gjort dig själv mest stolt över?:
Inte en jävla aning...
 
 

Av Elin Olsson - 31 december 2012 15:12

Tänkte bara hälsa gott nytt år till alla mina underbara vänner! Detta året har nästan bara varit positivt, iallafall det mesta och det känns bra! Lillasyster slutar snart jobba, vi ska laga god middag sen vidare till Annie och käka gott. Ikväll blir det fest någonstans! Ett bra slut på detta året tycker jag! =) <3

Puss på er!

Av Elin Olsson - 31 december 2012 01:29

Mysig kväll =) Annie kom förbi, vi mös med film och gott att äta =)

Av Elin Olsson - 30 december 2012 20:45

Spenderar näst sista dagen på året framför så ska det låta och dricker öl och äter ananas! =D

Av Elin Olsson - 29 december 2012 19:39

Testade en par sjukt snygga skor hos Rima!!! =)

Av Elin Olsson - 29 december 2012 19:30

Hallå!

Det var ett tag sedan jag bloggade ordentligt tycker jag, men har haft lite mycket att göra =P

I Torsdags åkte vi på en shopping tur till Jönköping för att kolla igenom lite mellandagsrea, jag hittade bland annat en tv, det blev en Philips 40" i 3100 serien, är väldigt nöjd iallafall =)


 


Den är lite större än min andra lilla tv som bara var på 24", och den var ett par år gammal, så kände för att jag behövde en ny, liiiite större =P

På Torsdags kvällen satte vi oss i soffan och såg en film och tog det lugnt bara =P

igår så blev det även en tripp till Malmö, familjen skulle handla lite och lämna lite saker i systers lägenhet, medans jag var och hälsade på min blivande praktikplats! kul =)

På kvällen mötte vi upp Annie och hannna A på mezza och tog en drink var =) Trevligt!


Idag så var det rätt lugnt, var ute och gick en promenad i regnet, var hemma och åt, fikade med Johan, sen gick vi hem till Rima och så vidare =P

Nu är det dags för mat igen =P

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards