elinolsson91

Alla inlägg under augusti 2012

Av Elin Olsson - 30 augusti 2012 20:33

Mys fika idag med Hannah, Linn och Tessan =) Blev mycket skratt och prat =D

Av Elin Olsson - 29 augusti 2012 20:31

Har hunnit med massa idag! Vart i skolan en och en halv timme! Nästan ovärt! Sen sp hittade jag Tessan på tåget hem, så vi gick och tog en kaffe på thimons när vi kom till Nässjö =) de hade gjort om jättefint på thimons!
Sen gick jag till Hannah och Jesper som satt och åt på pinoccio' sen var det bar hem och ordna lite mat! Pasta med räkor och kantarellsås blev det =) nu sällskapar jag Annie som käkat pizza på jamaica =)

Av Elin Olsson - 28 augusti 2012 20:28

Vi ser på LIKE CRAZY!

Av Elin Olsson - 28 augusti 2012 10:44

Idag är det skola igen, men idag är det sovmorgon, för jag börjar inte förens kl 13!! =) Najs najs så man hinner göra massa roliga saker innan man börjar!

Jag har hunnit:

Sova
Fixa mig lite
Gjort frukost
Ätit frukost
Fixat skype aktivering åt mamma
Sagt hejdå till Hannah
och satt mig vid datorn =P


Nu har jag bara kvar att:

Klä på mig
Fortsätta fixa mig
Sminka mig
Plocka undan
Gå ner till stan
Köpa chai latte
& Åka tåg till Jkp =)  hahah

Av Elin Olsson - 27 augusti 2012 19:57

 

Av Elin Olsson - 27 augusti 2012 18:52

Vatt i skolan idag, har även skola imorgon.

har nu gjort mat , någon köttfärssås men utan köttfärs, jättegod brukar den vara iallafall =) Blir nog gött


Av Elin Olsson - 26 augusti 2012 12:10

 

Det bästa på hela stadsfesten var att jag fick se min kung, Magnus Uggla! Vi stod nästan längst fram, bara en person innan vi var vid stängslet, det var jättebra i typ en halvtimme, fast det var trångt. Sen blev det så trångt att jag knappt fick luft. Jimmy Josefsson hjälpte mig ur folhavet och en vakt lyfte mig över staketet. Annie hade de redan lyft ut, men syster var kvar, men Jimmy ward höll koll på henne =)

Jag var glad att jag hade fått se så mycket utav konserten iallafall, men jag såg resten utav konserten på lite längre håll =)

Puss på denna helgen! tack alla!

Av Elin Olsson - 25 augusti 2012 11:42

Igår så var jag på eKSJÖSTADSFEST,  riktigt ös var det! =) Åkte in med Hannah och mamma och pappa, sen gick jag och hannah och såg Panetoz och sean Banan, sedan kom Emil. och precis innan Kapten Röd skulle spela så kom Annie och Jimmy =) Vi hann även med att se Loreen och hardcore Superstars, däremellan så drack vi öl och gick till Kens nya uteställe "Latino Bar".

Hoppas på en minst lika bra kväll idag! Taggar redan nu för att stå längst fram för att se MAGNUS UGGLA!! =D


Panetoz spelade Dansa, Pausa =)


 


Sean Banan med " skaka rumpan "



Kapten RÖÖÖD!


 


Sist men inte minst spelade Hardcore Superstars =)


 
  

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards