elinolsson91

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Elin Olsson - 12 mars 2013 19:25

Ska snart iväg och se på bio på Royal här i Malmö, ska se "Du gör mig galen" med en vän =)

Har hört att den filmen ska vara riktigt bra, så hoppas på det, blir nog naajs! =D

 

Av Elin Olsson - 12 mars 2013 10:42

Är "ledig" idag, hann med en löprunda i pildammsparken tidigt idag på morgonen! Har inte kunnat träna någonting sen jag kom till Malmö, så jag är lite ur form om man säger så ! =P
Joggade knappt 3km, det var tungt, men har ju inte sprungit på länge heller! Men jag är nöjd! "Duktighetskänslan" som infinner sig efter träning är ändå rätt go! Så tänkte försöka börja springa så ofta jag kan nu innan jag kommer tillbaka till Nässjö igen och kan börja träna på riktigt! =P
Nu ska jag strax ner mot stan och göra några ärenden och sen ska jag filma lite här i Malmö för min film jag håller på att göra =)
Ha en bra dag allihopa!

Ovido - Quiz & Flashcards