elinolsson91

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Elin Olsson - 11 mars 2013 16:13

Jag och syrran lagar mat! Idag blir det broccolipaj! =) najs!!!

Av Elin Olsson - 11 mars 2013 13:04

Just nu bor jag tydligen i Danmark
=P

Av Elin Olsson - 11 mars 2013 09:00

Hallå! 

Haft en bra, händelserik helg, har hunnit med massor. Har ju redan berättat om lite som hänt och vad vi gjort och så vidare, haft en mysig helg med mamma och Hannah här i Malmö =)

När vi lämnat av henne och sagt hejdå på stationen vid tre-tiden igår så tog jag och Hannnah bussen hem.

Väl hemma så satte vi igång och började städa, det såg rätt bökigt ut i rummet efter helgen. Så vi dammade, dammsög och fixade iordning lite =P Behövs ju göras det ibland med =P Sen käkade vi lite taco som blivit över sen i lördags =)

Lite senare så kom en vän och hämtade mig och jag hade en kul kväll där med kaffe och en massa snack =P


Idag är det Måndag igen och början på en ny vecka, får se vad denna veckan har att erbjuda! Vet iallafall att vi har ett stort jobb att göra på Fredag-Lördag, då vi ska filma VertAttack (en stor internationell skateboard tävling här i Malmö), sen måste vi nog rigga några dagar innan, så det finns nog att göra =P 


Imorgon, så har jag bara en månad kvar här på praktiken! Det har gått väldigt snabbt! Men har hunnit med mycket, vart och gjort jobb på många olika ställen och jag har lärt mig mycket också!

Men om en månad är det dags att sätta sig i skolbänken igen, kommer nog kännas lite konstigt! =P

Men men , ha en bra dag! 
ByeBye!

Av Elin Olsson - 11 mars 2013 08:45

Sitter på bussen påväg mot praktiken =)

Ovido - Quiz & Flashcards