elinolsson91

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin Olsson - 31 maj 2013 21:15

Kom nyss hem! Vart med Annie, robin och hans kompis ute i lekeryd och ätit glass! Asgod glass och Asbra väder! Så härligt! =)

Av Elin Olsson - 31 maj 2013 18:00

Saknad kan vara väldigt olika!


Du kan sakna en person, som du träffar nästan  varje dag.. Bara ni är borta ifrån varandra i några timmar så kan man ändå känna saknad efter den andra personen. Man delar så mycket, vill kanske berätta om något kul som hänt eller bara prata lite. Människor som alltid finns i din närhet.. men ändå långt borta. Som skulle göra allt för varandra.


Du kan sakna en person, som du kanske inte kan träffar lika ofta, som kanske bor lite längre bort.. avstånd gör skillnad som det heter, men du vet att du snart kommer att träffa den här personen igen. Hur jobbigt det än må vara. Man är ändå inte längre än ett telefonsamtal bort. Människor jag vet att skulle jag ha problem eller om det hänt något skulle de komma direkt.


Du kan sakna en person som inte är i livet längre. Det är nog den värsta saknaden jag har varit med om. Du fattar inte att den personen inte finns längre. Du skulle bara vilja ringa för att säga eller berätta något kul du vart med om , precis som du brukade göra.. Men kommer sedan på att, det går ju inte. För personen du vill ringa och berätta något kul för kommer inte plocka upp luren och svara, för den personen finns inte längre. Kommer aldrig komma tillbaka, men den personen kommer finnas kvar i ditt minne..


=)

Av Elin Olsson - 31 maj 2013 14:24

True!

=)

Av Elin Olsson - 31 maj 2013 12:15

Emil var förbi här innan =) Kul!

Vi åkte ner och köpte kaffefilter på stan , annars skulle det inte blivit något kaffe, eftersom det var totalslut på filter!! Vi fick även med oss lite fika hem ifrån Elsies, köpte det utav Tessan =P

sen satt vi hemma på min bastu till altan och snackade lite =)

Mys!

Nu ska jag plugga lite till!

Av Elin Olsson - 31 maj 2013 10:08

Hohooo, idag sitter jag ute i solen och har det gott! Har skrivit lite på min projektrapport.

Igår så började dagen med att jag och Annie gick en promenad runt sjön, mysigt! Vi såg jättesmå söta ank-ungar =) Jag gick hem efter det, satte mig hemma för att plugga en sväng. sen åkte jag till Ica för att handla lite mat .

Vid halv två typ, så kom Niki hem till mig, han hade vart i Motala och skulle åka vidare till Malmö sen.jag åt paj och vi satt ute och solade =D

Vid halv fyra åkte jag ner mot stan för att träffa Tessan, vi tog en fika på Thimons och tjötade lite !

På kvällen sen så var jag och mamma ute och gick!

Så himla skönt väder var det ute igår, sån sommarkänsla! Idag är det nästan lika varmt och näästan lika mycket sol!

Puss <3

Av Elin Olsson - 29 maj 2013 16:05

Nu är det dags för träning =) det blir en timmes träning även idag!
Dock lite otaggad på att träna idag när det är så fint väder ute,men men

=)

Av Elin Olsson - 28 maj 2013 15:38

Redo för montervisning =)

Av Elin Olsson - 27 maj 2013 14:32

Idag har vi presentations dag, vi gjorde våran som nummer två! Var jättenervös, men det gick bättre än vad jag trodde! Skönt att ha det gjort nu iallafall!
Har just haft paus!
Nu ska vi lyssna på fyra presentationer till och sen är det slut för dagen! =)
Bara monterutställningen kvar Imon då, sen är det sommarlov!
Puss på det!

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards