elinolsson91

Alla inlägg under mars 2013

.

Av Elin Olsson - 21 mars 2013 13:15

 

Av Elin Olsson - 21 mars 2013 09:25

Hallå! 

Nu är jag tillbaka igen , efter många dagars seeg sjukdom, usch! Tycker inte om att vara sjuk, känner mig mycket bättre idag iallafall, men det sitter nog i lite fortfarande.

Iallafall så är jag tillbaka på praktiken idag, så det blir jobb idag och imorgon innan det är dags för helg, blir en väldigt kort vecka för min del =P Känns lite konstigt.

Ha det bra alla! <3

=D

Av Elin Olsson - 21 mars 2013 08:30

I'm back!!! =P

Av Elin Olsson - 20 mars 2013 22:45

Jag är inte döv, jag lyssnar bara inte på bullshit..
Jag är inte elak, bara ärlig..
Tycker du inte om mig, så är det ditt problem, inte mitt..
Du kan kalla mig vad du vill, men tro mig, jag vet redan vem jag är! =P

Av Elin Olsson - 20 mars 2013 09:35

.. Oss i Skåne!

Av Elin Olsson - 20 mars 2013 00:37

Det är tur att det finns snälla människor som kommer och lämnar mat till mig och sällskapar mig när jag är sjuk! Tack! Det uppskattas! Fast jag kanske inte är så trevlig när jag är sjuk ! =P
Idag har jag för övrigt sovit, läst, ätit och sett på film typ! Långtråkigt att vara sjuk!
Såg att jag satt fel tid på inlägget, men orkar inte ändra! Klockan är nu halv elva och det står att det läggs ut vid halv ett , menmen, orka ändra!! =P puss god natt!

Av Elin Olsson - 18 mars 2013 22:30

A person who is there for you no matter what.
A person who makes you strong when you’re weak.
A person who dries your tears from your cheek.
A person you can talk to about everything,
that’s a person you can call bestfriend.

//Elin Olsson

Av Elin Olsson - 18 mars 2013 09:57

Tycker inte om att jag blir sjuk så jäkla snabbt! På en gång liksom! Jag hatar att vara sjuk! =\ =(

Ovido - Quiz & Flashcards