elinolsson91

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin Olsson - 30 juni 2013 20:38

Too Many People
Buy Things They
Don't Need With
Money They Don't
Have Trying Too
Impress People They
Don't Even Like..

Av Elin Olsson - 28 juni 2013 20:53

Jobb idag från 15-21, nu har jag precis kommit hem och ska göra mig iordning för att gå ner till stan och träffa en vän =)
Innan jag började jobba så var jag hemma och tog det lugnt! Hann också med en runda till våran båt! Vi har flyttat den till en ny sjö, innan låg den i hästerumssjön och nu har vi flyttat den till Södra Vixen! Det är jättefint där ute! Så mysigt =D

Av Elin Olsson - 27 juni 2013 13:09

Min dag, i pappersform

Av Elin Olsson - 26 juni 2013 16:24

Nu har jag äntligen fått tillbaka min lilla kamera, var och hämtade den idag hos Tessan! Jag har inte haft den sen i lördags, glömde den ute i Ekeryd , där vi tillbringade midsommar med bland annat Syster, Tessan, Alex,  Niki, Emil, Linn och Tove.


Nu kommer äntligen midsommar inlägget + bilder!


 


 


Vi åkte ut till Ekeryd någon gång mitt på dagen, vi blev hämtade av Tessan som hade Linn och Tove och albert (Toves hund) i bilden =) I vår bil hade vi jag, syster, Niki och Emil =)

Iallafall, så åkte vi ut, Tessan åkte före och visade vägen, för vi hade ingen aning om vart det låg någonstans. Vi fick guida Hannah åt vilket håll hon skulle köra, hon är ju liiite dålig på höger och vänster =P Men det gick bra tillslut ändå! Väl framme och välbehållna så hälsade vi och gick upp och tog ett rum. Vi skulle tillbringa midsommar i detta lilla gulliga torp, mitt ute i ingenstans!

Dagen började bra!



 


 


Vi fixade en hyfsat traditions-enlig midsommar, vi ordnade midsommarkransar och tillslut så blev det en midsommar-stång också. Efter lite delade meningar och åsikter.

Resultatet blev ändå rätt bra tycker jag, eller vad tycks?  =)


     


Sen började vi grilla och det blev lite dricka och nubbevisor =)


 


 


 


God mat blev det också, och roligt hade vi! =D


 


Vissa festade tydligen tills långt ut på natten! =P =O **


Tack för en bra midsommar!


Av Elin Olsson - 26 juni 2013 15:15

Fick ett sött litet armband idag, tycker redan om det ! =) <3

Av Elin Olsson - 23 juni 2013 18:49

Vart en rätt lugn dag idag, vi har vart borta i huset och sorterat lite grejer, så jag fick med mig en hel del kul hem idag =) men det var samtidigt jobbigt att vara där också!!
Nu sitter vi hemma med Ingrid och rainer och tar det lugnt och sitter och pratar, druckit lite kaffe med! Najs!!
Puss <3

Av Elin Olsson - 22 juni 2013 14:41

Sommar på hög nivå! Den smakade gudomligt!!
Bilder sen midsommar kommer när jag får tillbaka kameran! =)

Av Elin Olsson - 19 juni 2013 20:51

Nu sitter jag på tåget hem från Jönköping , ska till Nässjö nu.
Har haft en jätterolig och mysig eftermiddag och kväll!
Har gått en sväng på stan och ätit gott på Piren med Niki. Sen så gick vi på "Hangover 3" med Elin och Rudolf , den filmen var bra! Lika sjuk som de tidigare filmerna! Hahha =P

Imorgon ska jag jobba 7.30-14, sen får vi besök =P kulkul!! <3

Tack för en bra eftermiddag/kväll iaf!! =)

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards