elinolsson91

Alla inlägg den 26 mars 2013

..

Av Elin Olsson - 26 mars 2013 23:15

Tänker, Tänker, Tänker! Ska jag eller ska jag inte!!!!????? Jag vet inte..

Av Elin Olsson - 26 mars 2013 20:00

Känner mig lite inspirerad av USA idag =D

 

Av Elin Olsson - 26 mars 2013 18:43

Ikväll ska jag och syster mysa och ära räkor =)

Av Elin Olsson - 26 mars 2013 11:21

Idag jobbar jag och imorgon, sen åker vi hemåt på Onsdag kväll till Nässjö!

Ska bli skönt att komma hem och vara lite ledig nu över påsk! Känns som att det var längesen jag var hemma, men det var ju inte så längesen egentligen! Men det känns som evigheter sen.. Saknar alla där hemma..

Det jobbiga är, när man kommer hem såhär och vill hinna sådant man inte lan göra här nere i Malmö, typ Torsdagen är helt uppbokad, ska först till Tandläkaren vid nio, sen till läkarhuset, efter det ska jag klippa ig, sen rullar dagen bara vidare, man hinner liksom inte sitta still och bara ta det lugnt känns det som. Men vissa saker måste ju göras de med!

Sen på Fredagen blir det eventuellt slalom i Mullsjö och på kvällen ska jag till Sävsjö med, Annie Tessan med fler, ska bli kul att träffa er igen!!

Så jag har fullt upp! Ingen ledighet här inte! =P

USA

Av Elin Olsson - 26 mars 2013 11:03

Nästan exakt en sån här tröja har jag på mig idag! 

I Like!

Jag köpte den i Tanum förra året och den är så varm och gosig, och snygg!

 

Ovido - Quiz & Flashcards