elinolsson91

Alla inlägg under mars 2013

Av Elin Olsson - 2 mars 2013 14:47

Idag är vi och åker slalom i kettilsås =) nu har vi lite fika paus! Skönt!
Kul när man kommer in i det igen! Jag börjar lära mig nu! =D roligt!

Av Elin Olsson - 2 mars 2013 14:44

I London köpte jag de här superfina skorna!
I just love them!! =)

=)

Av Elin Olsson - 1 mars 2013 22:42

Hemma i Nässjö igen =) känts som att jag har rest hela dagen idag!!
Tagit buss och tåg i London till Gatwick vid elva tiden! Sen åkte vi från Gatwick vid halv två och var i Köpenhamn vid halv fyra! Hemma i Malmö vid fem och så åkte jag och Hannah från Malmö till Nässjö vid sju =P som sagt! En rätt intensiv dag!

Av Elin Olsson - 1 mars 2013 00:41

Min resa till london började bra!! det blev en bra och lugn start, och piloten var duktig! =P
Gick av planet vid nio, träffade en kille, åkte tåg med honom och Örjan, sa hej och bytte till en tunnelbana . Sedan gick vi på mässan, spm vi skulle hit för, från kl nio-två.
sen tog vi det lite lugnt sen åkte vi linbana till andra Sidan themsen,vidare med tunnelbana till Waterloo och så gick vi till soho.
där hittade vi en kinarestaurang i chinatown, åt god mat där!! Det blev kyckling och cashewnötter=)
efter maten gick runt i soho , sedan till Lester scware, picadilly cirkles, Oxford street, på oxford street hittade jag min favoritaffär här i london och det blev lite shopping (ni får se senare =P ) vid sju åkte vi till han vi ska bo hos,George, i peckham. Köpte biljetter på elephant o castle, (lilla Rosengård ) så tog vi och åkte en röd dubbeldäckare.george hämtade oss och vid åtta var vi framme "hemma", nio blev vi bjudna på ris,sötpotatis, (kokt!? Banan,) spenat, soppa med inälvor, (jag trodde det var bläckfisk) gott ändå, trots allt =)
Sen gick vi till en pub och jag drack öl (1664)
Har haft en bra dag! Har hunnit med lite av varje!!

Ovido - Quiz & Flashcards