elinolsson91

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Olsson - 30 september 2012 22:21

Har hjälpt till lite i trädgården idag! Bjuder på denna bilden, osminkad och allt ju =P

Av Elin Olsson - 30 september 2012 09:22

God morgon! Är nog väldigt morgonpigg idag, med tanke på att jag var uppe tills tre inatt och är redan vaken!!
Hade iallafall jättekul igår! Var på Förfest hos Annie, det var ungefär 10-12 pers här, kul! Emil skjutsade oss till hotellet innan elva, där mötte jag upp Linn med !
Var väldigt mycket folk ute på hotellet faktiskt, men det är kul när det är mycket folk ute!! Efter hotellet så åkte Jag och Hannah hem till Annie, och sov där! Mys!! <3

Av Elin Olsson - 29 september 2012 00:19

Åh! Jag är så himla trött så att jag tror jag ska svimma, usch alltså! Så lilla jag säger nog tack för mig och går och lägger mig =P ska satsa på att försöka gå upp tidigt imon istället =P kanske hinner med en liten promenad?! =) Bye!!

=D

Av Elin Olsson - 28 september 2012 21:27

Tomorrow we gonna PARTAAY! =P



Av Elin Olsson - 28 september 2012 21:10

Hoho!? Idag i skolan så har vi gjort något nytt som jag har lärt mig en massa om, jag har lärt mig mer om att klippa och redigera ljudfiler och reportage, fått klippa ihop och lägga in bakgrundsljud med mera. Jättekul att se hur det växer fram något till slut, som jag själv har producerat =)

Tog nån timme, med lite information först och läraren gick igenom lite om programmet, sen var det bara att sätta igång =) När jag tyckte klippet var färdigt så kollade bara läraren av det och så , så att det var bra. Han gillade det jag hade gjort faktiskt !! =)


Så jag var klar runt klockan tolv, fick sluta tidigt idag när det var fredag, härligt.

Hannah kom hem idag, så jag var nere och hämtade henne på stationen vid 17.30, och så åkte vi hem och åt Flygande Jakob! Gud vad längesen jag åt det! det är ju jättegott =)

Imorgon så blir det utgång plus övernattning hos Annie-Pannie, för både mig och Hannah-Pannah, mysigt det kommer bli =) Thihi, ha det gött alla!

Av Elin Olsson - 28 september 2012 18:45

Äntligen är det Fredag =D

Av Elin Olsson - 27 september 2012 19:24

Dessa skor fick jag av min snälla morbror Magnus idag=)

<3

Av Elin Olsson - 26 september 2012 19:00

Så sant!

 

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards