elinolsson91

Alla inlägg under april 2013

Av Elin Olsson - 29 april 2013 20:00

Igår så var jag med Niki i Köpenhamn, en liten spontanresa sådär=P Vi åkte in vid kl tov typ och åkte hem vid fem, hah. Gick en sväng på stan och på gågatan (Ströget), kollade i en massa affärer, hittade en jättefin klänning (Köpte den dock inte =P) Sen gick vi mot Nyhavn, så mysigt att gå där i hamnen och bara ta in alla ljud och lukter och all atmosvär, det var awesome! tog en öl där på kajen med, Najs!

När vi var hemma igen såg vi en Harry Potter film =P haah


 


 


   

Av Elin Olsson - 29 april 2013 10:56

Hej!

Sitter hemma hos Hannah nu , det  är meningen att hon ska plugga, men hon kan inte koncentrera sig =P

Har haft en jättebra helg, med bio besök ,restaurang besök.

I lördags så var jag med Hannah, var på Möllan i solskenet och åt jordgubbar och vindruvor och lyssnade på kommunistiskt parti. Vi var och fikade på stationen med Anna och John och Martin =) På kvällen lagade vi Mango Chutney hemma hos Niki och såg en film, Alex kom sen med =) Mys!

Igår så blev det en spontanresa till Köpenhamn, jag och Niki åkte dit mitt på dagen, vi gick på ströget =P Var i Nyhavn och tog en öl och bara chillade, asskön dag i Köpenhamn!!

Älskar vädret!!

Av Elin Olsson - 28 april 2013 22:45

         

I Fredags så kom jag ju till Malmö, på eftermidagen var vi och fikade på barista och tur en tur på stan, på kvällen var jag och Niki ute och åt, (pasta blev det, gott!) Sen var i på Iron Man 3 (!), har inte sett någon av de andra filmerna, men jag tyckte ändå att filmen var bra! Men sen blir man ju typ åksjuk av att sitta på bio med 3D glasögon på sig när man ser en film med mycket action i , hahha! =P

I Lördags åkte jag hem till Hannah, väckte henne typ =P lite senare på dagen så skulle vi möta Anna och John och hans koompis på stationen för att fika, det roliga var att är vi satt där glömde vi tiden, och killen (Martin, tror jag???) missade tåget till stockholm, plus att det var sista tåget som gick den dagen, dubbel fail!!! =P hahha

<3

Av Elin Olsson - 27 april 2013 12:07

Njuter på Möllan =)

Av Elin Olsson - 25 april 2013 11:53

Hej!

Igår var jag om mamma och tränade på NAMK, hon har fått för sig att hon ska börja träna nu, får se hur detta ska gå! =P

Idag har jag lite träningsvärk i armarna, fast vi inte körde speciellt hårt igår men ändå, vad hade jag förväntat mig? När jag inte tränat på gym på typ tre månader =P hahha


Idag så har jag hunnit träffa Annie en sväng på morgonen, hann sitta och tjöta en sväng innan hon skulle med tåget till Sävsjö. Sen åkte jag hem och städade lite, tvättade och packade ihop lite saker som jag ska ha med mig på min resa imon =) Och så har jag såklart pluggat. Jag har iallafall fått gjort min praktikrapport nu och skickat in den, skönt att ha det gjort! Sen har jag suttit lite med vårt projekt, ska lämna in en projektplan vi har gjort tills imorgon, mycket jobb med den!


Nu sitter jag och dricker lite kaffe och väntar på att min kära pappa ska komma hem på lunch.

I eftermiddag ska jag på ett möte på hemtjänsten i brinell, ska prata om mitt sommarjobb. Hoppas att det blir bra!

Sen ska jag väl packa ihop det sista inför resan.. Ska först spendera några dagar i Malmö tillsammans med min syster och Niki, sen far vi ner till Tyskland med hela tjocka släkten för att fira Ingrid som fyller 70! Ska bli kul!

Nog tjatat från mig, nu blir det lunch! =D

Av Elin Olsson - 24 april 2013 16:49

Har hunnit med att både plugga, sola och träna idag =) najs!!

Av Elin Olsson - 23 april 2013 15:00

Jag var ute på en liten fotorunda i träslända mitt i allt pluggandet!<3



 


 


 


   

<3

Av Elin Olsson - 23 april 2013 14:59

Jag kan inte förstå det, kan inte fatta det, inte inse fakta... Jag vill inte förstå hur det verkligen är! Vill inte se sanningen!

Det har varit så självklart att du har funnits i mitt liv, alltid!

Sen rycks du bara ifrån oss.. Du hade haft många år kvar att leva..


Kom hem till ditt hus idag, det var så konstigt att vara där när inte du fanns i det.

Det var inte du som öppnade dörren med ett leende som du brukar göra..


Det känns tomt inom mig.. Jag saknar dig.. skulle bara vilja träffa dig en sista gång!

Det var så mycket som jag ville pratat med dig om, frågat dig och så vidare. och nu är det försent!!

Jag saknar dig , hoppas att du har det bra på den plats du befinner dig nu!! <3<3<3

Älskade Lillamormor.

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards