elinolsson91

Alla inlägg under september 2014

Av Elin Olsson - 30 september 2014 09:19


Dagen med stort D är äntligen här! Ikväll ska vi


se LADY GAGA live i Stockholm!! =D

Av Elin Olsson - 29 september 2014 22:49

Jobbat ikväll , och nu taggar jag för Imon!! Då drar jag och Tessan till Stockholm för att se på Lady Gaga!!
Det kommer att bli galet awesome !! =D

.

Av Elin Olsson - 28 september 2014 20:04

Checkar ut efter en jobbhelg, som bestått av mycket jobb! Idag har jag bara vilat typ, och pluggat. Är så hes så att jag inte kan prata och är så torr i halsen, usch! Inget roligt alls. Får göra mig förstådd genom teckenspråk idag =P

Imon är det skola plus jobb, och på tisdag åker vi!!
Helt sjukt att jag ska se lady gaga live!!  =D Kommer bli sjukt awesome!

Av Elin Olsson - 27 september 2014 07:54

Igår jobbade jag på hotellet =P var rätt mycket folk ute! Kul!
Idag var de tidig uppgång, började jobba halv åtta idag! =P ikväll blir de hotellet igen =P thihi

Av Elin Olsson - 23 september 2014 23:20

Malmö var underbart! Det var 22 grader och sol hela Fredagen och Lördagen, på Söndagen var det typ 18 och lite regn, men så härligt! =)

Vi kom fram till Malmö runt kl 15, vi gick och letade upp vårt hotell, låg mitt på gågatan nästan, rummet var fint! men dör ville vi ju inte sitta, så vi gick ner till stan och mot Gustav adolfs torg, tog bussen ut till Västra hamnen, så fint är det där ute, vackert, fina byggnader, måsarna som skriker och vinden i håret! ett plus att det var varmt och skönt med! Tog en kaffe där och gick runt och tittade =) Vi var också förbi och tittade på Tourning Toss (Tourning Tourso), 190 m, hög, snurrad byggnad. Tycker att den är lite cool ändå =P


På fredagskvällen så gick vi och åt Pasta på en Italienska restaurang på Lilla Torg, så mysigt! är ju så fint att sitta där på kvällarna och bara tjöta!


På lördagen gjorde vi stan, blev en liten shoppingrunda, sen var vi med syster och tittade på en lägenhet i Nydala =)
Sen hann vi även förbi Möllan! På kvällen så var vi på bio, var och såg på "Maxe Runner", bra men lite otäck film =P


Söndagen spenderade vi på Emporia med ännu mer shopping =D

=)

Av Elin Olsson - 23 september 2014 10:02

Skola idag, provtagning idag som gäller, spännande!
Ieftermiddag ska jag hem och städa sen får jag lite besök ikväll =)

Av Elin Olsson - 22 september 2014 23:07

Vart lite ledig idag på förmiddagen , rätt skönt att vara lite ledig några timmar innan skolan börjar, för då hinner man göra såna där tråkiga saker, som att tvätta! De bestod min morgon utav idag =P

I skolan fortsatte vi träna HLR, som förra veckan! Men fick också träna bland annat LABC, kul =)

Berättar mer om min helg i Malmö imorgon, har inte hunnit idag =P

Av Elin Olsson - 22 september 2014 21:30

Grattis älskade mamma på din dag!! =) <3

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards