elinolsson91

Alla inlägg under mars 2013

=)

Av Elin Olsson - 6 mars 2013 08:48

Påväg mot praktiken =)
Har inte varit på kontoret nu sen i måndags förra veckan, på grund av alla resor hit och dit i landet, sen har jag fått några lediga dagar med! Najs!! Men nu är det dags igen!!

Solen skiner från en klArblå himmel, det är varmt! Eller varmt!? Det är typ fem grader, men det känns varmt när man står o solen! Jajaa!
Hej!

Av Elin Olsson - 5 mars 2013 22:13

Var ute ikväll med pappa och Hannah och åt på lilla torg =) vi var på något pasta ställe! Smakade jättegott!
Pappa var här över natten och ska tillbaka imon, kul att ses =)

=\

Av Elin Olsson - 5 mars 2013 19:21

Jag träffade dig för exakt ett år sedan! Och du är redan ute ur mitt liv, jag tycker det du gjorde var sjukt lågt! Men jag saknar dig fortfarande hur mycket du än sårat mig... <\3

<3

Av Elin Olsson - 4 mars 2013 23:00

Fint!! =)

Av Elin Olsson - 4 mars 2013 22:55

Idag vid tre tiden kom Ola och Markus hit och hälsade på oss i Malmö =)
Vi gick runt några timmar på emporia och tittade , sen tog vi en fika på barista =) drack chai latte och åt en morotskaka!!
Sen gick vi vidare en stund!
När vi var trötta på Emporia så åkte vi en sväng till Ikea. Sedan åkte vi till jensens och åt en god middag! Mums!!
Efter maten ville Markus se turning torso, så vi åkte dit och kikade runt =)
Ola och Markus åkte hem för en stund sedan, men det var jättekul att träffas!
Det var ju ett tag sedan vi träffades lite längre!!
Tack för en kul dag iallafall =) <3

Av Elin Olsson - 4 mars 2013 11:06

Är ledig både idag och imorgon!
Det är riktigt vårväder i Malmö idag! Så härligt! =)
Tänkte passa på att filma lite idag till min kortfilm , så jag är på kontoret och ska hämta kameran nu =)

Av Elin Olsson - 3 mars 2013 12:31

Jag hade en asbra och rolig kväll ute igår! =) träffade massa kul folk och det var kul att se alla! =)

Idag hade jag tänkte komplitera på mitt arbete i skolan, men jag hade glömt mitt paserkort i malmö så jag kommer ju inte in, ringde jabbe och han hjälpte mig men sen går ju han på jibs, så då kommer ju inte han in i datasalarna!
Så störigt! Blir väl så att jag får åka hem igen då =P hhah sån otur man kan ha alltså!
Ikväll åker jag och Hannah till Malmö igen =)

Av Elin Olsson - 2 mars 2013 14:58

Finaste skorna Ever! =)

Ovido - Quiz & Flashcards