elinolsson91

Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Elin Olsson - 22 mars 2013 22:00

Vågar du tro?

Vågar du känna?

Vågar du ta steget?

Trots att det är långt ifrån vad du brukar göra?


Vågar du tro på andra?

Tro först på dig själv!

Det hjälper dig igenom hindret, som finns där på din väg..

 

Alla behöver något att tro på för att se att ljuset finns där på andra sidan..



=D

Av Elin Olsson - 22 mars 2013 17:45

HEEEEEEEELG!!!! =) <3

Av Elin Olsson - 22 mars 2013 12:51

Jag öppnade mina ögon till en ny dag en ny möjlighet att se dagen på ett nytt sätt. En känsla är bara en känsla och ord kan inte skada om inte du låter dom göra det. Tårarna är min ilska och sorg på samma gång . Glädje i att veta hur stark man är i varje prövning som man får är obeskrivlig. Jag kan, vågar och vill. Idag, imorgon och i framtiden..

//Elin Olsson

Av Elin Olsson - 22 mars 2013 09:37

Det är Fredag igen och det har varit en rätt kort vecka för mig i med att jag varit sjuk. Men nu är det full fart mot helgen! Skönt med helg! Får se vad den har att erbjuda! =D

Av Elin Olsson - 22 mars 2013 08:45

Earth Hour är imorgon mellan klockan halv åtta och halv nio, vem kommer att delta, kanske jag?

Vi har alltid gjort det hemma och jag tycker att det är rätt så viktigt, det är en signal om att man ska ta klimatfrågan på allvar! Jag är rätt intresserad av såna här frågor och jag tror att jag kommer att delta även detta år!

Vi människor borde bli bättre på att tänka på miljön!

Ovido - Quiz & Flashcards