elinolsson91

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Elin Olsson - 6 mars 2013 18:31

Våffelkalas med syrran! Hon gör så goda våfflor! =)

Av Elin Olsson - 6 mars 2013 09:41

Nu sitter jag på praktiken med en kopp choklad i handen, gott! 

Jäklar vilket skönt väder det är ute, kanske skulle ta och tillbringa dagen utomhus istället? =P

<3

Av Elin Olsson - 6 mars 2013 09:15

Jag behöver.

Två små svåra ord att säga för den som alltid annars hör.

Förståelse för att alltid behöva vara den som förstår.

Erkännande att "ditt" tar större plats än "mitt". 
Jag behöver.

Så svårt att kräva och förstå, lättare att ge.

Hur mycket finns att ge?

Fixaren behöver alltid nån att fixa, någon att laga.

Är jag skadad?

Om jag behöver fixas, vem skulle göra det då...?

=)

Av Elin Olsson - 6 mars 2013 08:48

Påväg mot praktiken =)
Har inte varit på kontoret nu sen i måndags förra veckan, på grund av alla resor hit och dit i landet, sen har jag fått några lediga dagar med! Najs!! Men nu är det dags igen!!

Solen skiner från en klArblå himmel, det är varmt! Eller varmt!? Det är typ fem grader, men det känns varmt när man står o solen! Jajaa!
Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards