elinolsson91

Alla inlägg under mars 2013

USA

Av Elin Olsson - 26 mars 2013 11:03

Nästan exakt en sån här tröja har jag på mig idag! 

I Like!

Jag köpte den i Tanum förra året och den är så varm och gosig, och snygg!

 

Av Elin Olsson - 25 mars 2013 13:58

Idag är det Våffeldagen! Måste hem till syrran sen och käka Våffla! =) Mums!

 

 

Av Elin Olsson - 25 mars 2013 09:40

Det är ju typiskt att man ska hitta sina bästa Sony hörlurar nu, när de vart borta huuur länge som helst och jag har redan beställt ett par nya, likadana =P

Men det är ju bra, för nu har jag ju snart två då, när jag får hem de andra.

Men jag ger de gamla till syster, för hennes är ju kass! Snäll syster jag är! =P

Av Elin Olsson - 25 mars 2013 09:10

Dagens outfit! =D lite somrigt kanske =P

Av Elin Olsson - 25 mars 2013 07:18

Igår hade jag och Hannah en skön dag, vi var ute och promenerade på morgonen, sen åt vi och såg på film och städade, Hannah pluggade och jag var ute och gick en stund till sen =)
Slapp och skön dag!!
Nu är det måndag igen!!

Av Elin Olsson - 24 mars 2013 16:45

I look at the smooth and slow flowing water.

I wonder what it would be like to move forward and never look back.

Or never stay or be in the same place twice.

I can stand there for hours just ..........

Av Elin Olsson - 23 mars 2013 21:09

Är trött sen igårkväll! Var en bra utekväll på KB, men har varit trött idag!
Jag och niki var på emporia mitt på dagen idag , skulle leta efter kläder och skor, hittade inget speciellt! Men det var en bra eftermiddag iallafall!!

Ikväll så gjorde vi tacos här hemma med niki och Alex, gott blev det! Var ett tag sen jag åt tacos =)
Nu sitter vi på Hannas rum och bara pratar =P skulle gått till anna ikväll egentligen ,men det ändrade sig sen =P hehh
Så det blir nog hemmakväll ikväll!!

<3

Av Elin Olsson - 23 mars 2013 21:00

 

Ovido - Quiz & Flashcards