elinolsson91

Alla inlägg under mars 2012

,

Av Elin Olsson - 30 mars 2012 23:15

Fortuna caeca est

Av Elin Olsson - 30 mars 2012 14:50

Vill ni veta lite mer om mig så har jag:
(X) Snott den här listan                                            

 (  ) Rökt en cigarett
(X) Hånglat med någon av samma kön.                     (X) Varit kär
(X) Blivit dumpad                                            
(X) Dumpat någon
(  ) Fått sparken                                           

 (   ) Varit i knytnävsslagsmål
(  ) Rymt hemifrån.                                         

 (X) Haft känslor för någon som inte känt samma sak
(  ) Blivit arresterad                                        

(X) Hånglat med en främling
(X) Gått på en blinddejt                                         

(X) Ljugit för en kompis
(X) Skolkat                                           

(  ) Legat med en medarbetare
(  ) Sett någon dö                                                

 (  ) Varit kär i en av mina internetkompisar
(  ) Varit i HongKong                                          

 (  ) Varit i Mexiko
(X) Flygit                                            

 (  ) Spytt i en bar
(X) Sett en del av mig själv brinna                            (X) ätit sushi.
(  ) åkt snowboard.                                        

 (  ) Crowdsurfat under en konsert
(  ) Varit i ett våldsamt förhållande.                          (X) Tagit smärtstillande
(X) Älskar eller saknar någon just nu                        (  ) vuxit förbi 1,80 m
(X) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi          (X) Gjort en snöängel
(X) Byggt ett sandslott                                         

 (X) Hoppat i en vattenpöl
(X) Hoppat i en lövhög                                            

(X) Somnat i skolan/på jobbet
(  ) Använt ett falskt id                                               (X) Tittat på en solnedgång
(x) Rört en orm                                               

(  ) sovit under stjärnorna
(X) Blivit kittlad                                           

 (X) Blivit missförstådd
(  ) blivit avstängd från skolan                                   (  ) Varit i en bilolycka
(X) Haft kramp                                             

 (  ) Känt mig som en utstött
(  ) Ätit ett helt glasspaket på en natt                          (  ) Varit vittne till ett brott
(X) Ifrågasatt mitt hjärta                                             (  ) Varit besatt av post-it lappar
(  ) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna   (X) Simmat i havet
(  ) Känt som om jag håller på att dö                           (X) Gråtit mig själv till sömns
(X) Sjungit karaoke                                           

 (  ) Betalat för mat med bara mynt
(  ) Gjort något med mig själv som jag inte borde gjort    (X) Busringt
(X) Fångat en snöflinga på tungan                                (X) Dansat i regn
(X) Skrivit ett brev till tomten                                      (X) Tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
(X) Blåst bubblor                                           

(X) Åkt rullskridskor
(X) Fått en önskan inslagen                                          (  ) Hoppat från en bro
(  ) Ätit hund/katt-mat                                               

 (  ) Kysst en spegel
(X) Sjungit i duschen                                           

(X) Drömt att jag gift mig med någon
(  ) Limmat fast min hand i något.                                (  ) Fastnat med tungan i metall
(  ) Kysst en fisk                                              

 (  ) Varit en cheerleader
(X) Suttit på ett tak                                               

(X) Skrattat så att jag inte fått luft
(X) Stannat uppe hela natten                                        (   ) Inte duschat på en vecka.
(X) Plockat och ätit ett äpple direkt från trädet            (   ) Burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
(X) Blivit puttad i vattnet med kläderna på                  (   ) Brutit ett ben
(  ) Brutit en arm                                               

           (X) Brutit ett annat ben i kroppen
(  ) Fångat en fisk och sen ätit den                              (X) Fångat en fjäril
(X) Skrattat så mycket att jag grät                              (X) Gråtit så mycket att jag skrattade
(X) Fuskat på ett prov                                                 (X) Haft en Britney Spears-skiva
(X) Glömt någons namn                                             (X) Sovit naken
(  ) Gjort något olagligt                                          

     (X) Kört för fort
(X) Druckit mjölk direkt ur förpackningen               

 (X) klätt mig i kvinnokläder
(  ) Modifierat denna listan                                      

   (X) Varit kär i en kille
(  ) Varit kär i en tjej                                              

     (X) Lekt pyroman
(  ) varit beroende av ficklampsbatteri                       

 (X) Känt mig elak
(X) Lyssnat på mora träsk                                         

  (X) Smakat på granbarr
(  ) Skogsvandrat                                   

(X) Fått en stöt
(X) Gjort bort mig på fyllan någon gång                  

   (  ) Gjort lumpen
(  ) Gråtit på tunnelbanan                                       

(X) haft sex på offentlig plats
(X) Pratat med en främling i mer än fem minuter         (  ) Haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus

=)

Av Elin Olsson - 30 mars 2012 10:45

Idag är jag ledig , som sagt. Blev inget jobb för min del idag, lite synd för det kan behövas, men då fick jag ju vara ledig istället =) Är ledig fram tills på Tisdag nu, skönt! På Tisdag börjar vi med en ny kurs i Kommunikationsvetenskapliga teorier och metoder =) Får se vad det blir för spännande kurs =)

Har hunnit med att lämna mamma på jobbet, handla bröd och baka en kaka, nu ska jag sätta mig och läsa en stund, sen vid två ska jag träffa Tessan sen ska jag och Hannah träna =)

Pusspuss

Av Elin Olsson - 30 mars 2012 10:16

Idag är jag ledig ifrån skolan, igår hade vi redovisningar om våra företag som vi besökt, satt där i tre timmar, var lite segt men ändå intressant att lyssna på vad de andra hade att säga om sina företag. Var jättenervös för det jag skulle säga, blir alltid det! Men det gick väl hyfsat bra tycker jag ändå.

När vi var klara där runt fyra så kom Linus och hämtade upp mig utanför skolan, och vi åkte hem. Blev inte mer gjort igår =P Var astrött =P

.

Av Elin Olsson - 29 mars 2012 22:30

Amor vincit omnia et nos cedamus amori

=)

Av Elin Olsson - 28 mars 2012 15:15

  Hahhah skönaste! =P

28

Av Elin Olsson - 28 mars 2012 14:24

Nu har jag vart i skolan igen, är nästan klara med vårt grupparbete, ska bara kolla på det lite till imorgon innan redovisningen som också är imorgon =)

Annars idag så ska jag träffa Annie en stund idag när hon slutar, och sen kommer även Ingrid & Rainer hit idag ifrån Tyskland =)

Bra dag med skönt väder ute är kalas <3

 

!

Av Elin Olsson - 27 mars 2012 23:15

Search for yourself, by yourself.
Do not allow others to make your path for you.
It is your road, and yours alone.
Others may walk it with you, but
no one can walk it for you.

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards