elinolsson91

Alla inlägg den 8 april 2013

<3

Av Elin Olsson - 8 april 2013 22:30

Mina drömmar ska en dag bli sanna
jag vet att man kan om man vill
allt det vackra i livet jag söker
bara vara och få finnas till

 

När jag funnit 
det vackra i livet
vill jag ge allt till dig du min vän
som har gett mig 
så många minnen
sedan söker jag lyckan igen

 

När min tid sedan kommit till slutet
ska jag veta att allt det jag gjort
inte bara har varit 
förgäves
jag har lyckats med det som jag trott

Av Elin Olsson - 8 april 2013 09:00

Johapp, så är sista veckan på praktiken här! 

Det har gått så himla snabbt! Har liksom redan gjort 11 veckor här, sjukt ju! Känns sådär att lämna allt här och åka tillbaka till Nässjö och fortsätta livet hemma! Jag är lite delad i frågan, har trivts så bra i Malmö =)

Men så är det ju, nästa vecka börjar skolan i Jönköping igen..


Idag hade jag tänkt fortsätta med min film jag håller på med, den ska bli klar innan praktiken är slut ! Annars står inte så mycket annat på schemat för idag!


Have a good day! <3

Ovido - Quiz & Flashcards