elinolsson91

Alla inlägg den 3 april 2013

Av Elin Olsson - 3 april 2013 21:30

Ibland händer det ju saker i livet som man inte ha kan tro skulle hända verken dig eller mig och man inser snabbt att livet inte alltid är bara roligt..
Ofta kan man känna att livet är en plåga men i nästa stund tycka att livet kanske inte är så dåligt iallafall..
Livet går ju både upp och ner, humöret går också upp och ner, så är det!
Då är det viktigt att tänka på de fina stunderna man har haft!
Nu när det har varit vinter, mörkt och kallt. Det är då man ska ta fram de bra, fina och ljusa minnerna man har och låta dom minnena kväva de dåliga.
 
Ibland kan man känna att vissa har det bättre än man själv, men man får inte glömma, att ju mer man är med om, ju starkare blir man i sig själv..
Har man klarat av något väldigt jobbigt så kommer de kommande hindrena inte vara så svåra att ta sig över.
Hinder som för någon annan kanske ser som en  katastrof!
Det viktiga är att ta tillvara på vad man har och vända det negativa till något positivt. 
 
Tänk positivt så blir livet mycket lättare! 

=P

Av Elin Olsson - 3 april 2013 21:00


Ohh, LaLaa! I Like! =P  

.

Av Elin Olsson - 3 april 2013 13:32


Tiderna förändras! =P Hahha  

Av Elin Olsson - 3 april 2013 11:40

Nu är jag tillbaka på praktiken igen, är rätt trött. Det blev en lång dag igår! Började vid nio och var inte hemma förens tio på kvällen, det känns idag ! =P

Men det gick bra på kommunfullmäktige iallafall, allt funkade som det skulle, det var det sista mötet jag kommer hinna vara med på innan jag slutar på praktiken =)


Idag gick jag upp rätt tidigt för att hinna med en löprunda, sprang i Pildamsparken, en lagom runda sådär. Men det var tungt idag, har inte sprungit på två veckor nu i med att jag vart sjuk och sen var jag hemma över påsk! Men nu ska jag försöka ta tag i det igen! 

Idag får jag besök av min lärare som ska komma hit, ska prata lite om hur det gått på praktiken med mer.


Ha en bra dag alla där ute! =)

.

Av Elin Olsson - 3 april 2013 10:09

"Så nära kärlek man kan komma, utan att kärlek finns..
Så nära frihet man kan komma, utan att frihet finns.."

Av Elin Olsson - 3 april 2013 08:25

Börjar redan träna inför sommar -13, så ska ut och springa en runda nu =Phahha

Ovido - Quiz & Flashcards