elinolsson91

Alla inlägg under april 2013

<3

Av Elin Olsson - 17 april 2013 21:19

Jag kan inte förstå det, kan inte fatta det, inte inse fakta... Jag vill inte förstå hur det verkligen är! Vill inte se sanningen!

Det har varit så självklart att du har funnits i mitt liv, alltid!

Sen rycks du bara ifrån oss.. Du hade haft många år kvar att leva..


Kom hem till ditt hus idag, det var så konstigt att vara där när inte du fanns i det.

Det var inte du som öppnade dörren med ett leende som du brukar göra..


Det känns tomt inom mig.. Jag saknar dig.. skulle bara vilja träffa dig en sista gång!

Det var så mycket som jag ville pratat med dig om, frågat dig och så vidare. och nu är det försent!!

Jag saknar dig , hoppas att du har det bra på den plats du befinner dig nu!! <3<3<3

Älskade Lillamormor.

Av Elin Olsson - 17 april 2013 07:16

Jaha, så var man tidningskändis också =P finns med på första sidan i Smålands tidningen idag , för att vi gick på modevisningen i Sävsjö för Family House igår =)
(Jag går på catwalken med skinjacka och solglasögon )

<3

Av Elin Olsson - 16 april 2013 11:24

Nu har vår älskade gammelmormor lämnat oss ?
Du kommer alltid att finnas i mina tankar och i mitt hjärta!
Du kommer att vara den vackraste ängeln i himlen!
Du är saknad!
Jag älskar dig! ?
R.I.P

Av Elin Olsson - 15 april 2013 15:15

Gott med lite fika på thimons =)

Av Elin Olsson - 15 april 2013 11:48

Jag trodde att det skulle bli en lugn och skön morgon, hade bestämt mig för att gå och sola idag. När jag och Hannah skulle gå då började det verkligen ösregna,men vi skulle gå, så vi gick i ösregnet! Jag blev blöt hela jag!
Men det var skönt att sola sen iaf!
Behöver lite värme och sol ! (I form av solarie ) =P
Puss <3

=)

Av Elin Olsson - 15 april 2013 09:15

Det är så gott att äta scones till frukost! =)

Av Elin Olsson - 14 april 2013 22:53

Annie ville ha lite modeller inför deras med fleras modevisning på tisdag! Så jag tog med mig småkusinerna Maja och lukas och åkte in till Sävsjö!
Vi provade massor med kläder alla tre,men till slut hade vi bestämt oss, vi skulle ha tre klädbyten var =)
Sen fick vi öva oss på att gå på catwalken =P kul!!
Sen tog vi även paus i allt provandet och gick och åt pizza! Gott! =)
Nu ska jag strax sova, det är rätt ansträngande att vara modell =P thihi*

-

Av Elin Olsson - 14 april 2013 13:30

 

Ovido - Quiz & Flashcards