elinolsson91

Direktlänk till inlägg 25 april 2013

DenTjugofemteAprilTvåtusentretton

Av Elin Olsson - 25 april 2013 11:53

Hej!

Igår var jag om mamma och tränade på NAMK, hon har fått för sig att hon ska börja träna nu, får se hur detta ska gå! =P

Idag har jag lite träningsvärk i armarna, fast vi inte körde speciellt hårt igår men ändå, vad hade jag förväntat mig? När jag inte tränat på gym på typ tre månader =P hahha


Idag så har jag hunnit träffa Annie en sväng på morgonen, hann sitta och tjöta en sväng innan hon skulle med tåget till Sävsjö. Sen åkte jag hem och städade lite, tvättade och packade ihop lite saker som jag ska ha med mig på min resa imon =) Och så har jag såklart pluggat. Jag har iallafall fått gjort min praktikrapport nu och skickat in den, skönt att ha det gjort! Sen har jag suttit lite med vårt projekt, ska lämna in en projektplan vi har gjort tills imorgon, mycket jobb med den!


Nu sitter jag och dricker lite kaffe och väntar på att min kära pappa ska komma hem på lunch.

I eftermiddag ska jag på ett möte på hemtjänsten i brinell, ska prata om mitt sommarjobb. Hoppas att det blir bra!

Sen ska jag väl packa ihop det sista inför resan.. Ska först spendera några dagar i Malmö tillsammans med min syster och Niki, sen far vi ner till Tyskland med hela tjocka släkten för att fira Ingrid som fyller 70! Ska bli kul!

Nog tjatat från mig, nu blir det lunch! =D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

.

Av Elin Olsson - 9 mars 2015 16:16

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 8113257400"

Av Elin Olsson - 9 mars 2015 11:46

Ledig dag idag! Tvättat lite och städat! I eftermiddag blir det en promenad i det sköna vädret med syster! Ikväll ska jag jobba på hemtjänsten! Bra dag! =) ...

Av Elin Olsson - 8 mars 2015 20:25

igår så blev de en sväng på hotellet med ett tio tal vänner, vi gick även förbi Amandi ! Det var kul! =) Idag såg jag och Daniel på Vasa loppet och sen åkte vi på bandy i Vetlanda! Efter det åkte jag hem till Hannah och färgade mitt hår, skulle fä...

Av Elin Olsson - 7 mars 2015 18:05

Feest ikväll!!

Jkp

Av Elin Olsson - 7 mars 2015 16:20


idag blev det lite shopping i Jönköping =) Även fika på weinerkonditoriet =) Ikväll blire Feeeest!!! ...

Presentation


Hejsan, mitt namn är Elin Olsson =) Jag är en 23-årig tjej ifrån lilla staden Nässjö. På min blogg kan ni läsa om mina tankar och mitt liv.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Resa

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards