elinolsson91

Alla inlägg den 12 april 2013

<3

Av Elin Olsson - 12 april 2013 22:30

 

Känslan finns där men ändå inte, känns som att det händer rätt mycket i mitt liv just nu. Både bra och dåligt..

=)

Av Elin Olsson - 12 april 2013 19:44

On the way back to Nässjö =)

Av Elin Olsson - 12 april 2013 15:22


Tessan, Do You Remember!? =D  <3

Av Elin Olsson - 12 april 2013 13:30

Idag blev det lunch på Möllan =)

Vi åt thai-mat. Räkor med nudlar och en massa gööös, asgött! =)

Av Elin Olsson - 12 april 2013 09:16

 


Min syster är den bästa vännen man kan ha! Så snäll, alltid glad med ett skämt på lager, så söt och ibland lite trög! Du förstår mig, vi kan prata om allt! Är glad att ha dig som syster, någon bättre kunde jag inte haft! Tänk alla tokigheter vi hittat på tillsammans och alla resor och minnen vi har ihop!

Älskar dig min bästa lillasyster! =) <3

Av Elin Olsson - 12 april 2013 09:10

Nu är sista dagen kommen!!!

Nej, det lät väldigt tragiskt. Men min sista praktikdag är nu här! Sen fortsätter väl mitt liv som vanligt!

Känns konstigt att det nästan är över!

Men snart kommer jag hem till byn igen, Nässjö alltså!

Det är många som jag saknar där hemma, men jag kommer sakna Malmö och livet här nere också!

Snart är det helg iallafall, får se vad den har att bjuda på =)

Ovido - Quiz & Flashcards