elinolsson91

Alla inlägg under april 2013

Av Elin Olsson - 14 april 2013 08:49

Thihi*

Av Elin Olsson - 14 april 2013 08:48

Kom hem inatt vid två från hotellet!
Det var en bra kväll! Mycket roligt! =) mycket kul folk ute =)

Idag blir det ett besök i Sävsjö =)

Av Elin Olsson - 13 april 2013 17:45

Att vara stark är inte
Att aldrig falla
Att alltid veta
Att alltid kunna


Att vara stark är inte
Att alltid orka skratta
Att hoppa högst
eller vilja mest

 

Att vara stark är inte
Att lyfta tyngst
Att komma längst
eller att alltid lyckas

 

Att vara stark är
Att leva livet som det är
Att acceptera dess kraft
och ta del av den
Att falla till botten
Slå sig hårt
Och alltid komma igen

 

Att vara stark är
Att våga hoppas
när ens tro är som svagast

 

Att vara stark är
Att se ljus i mörkret
Och alltid kämpa
för att nå dit..

Av Elin Olsson - 13 april 2013 17:11

Nu har jag tillbringat en halv dag och lite till i Nässjö! Känns bra, men det är en liten del kvar av mig som nu finns kvar hos en person i Malmö! <3


Har inte gjort speciellt mycket idag, mest tvättat och lagt tillbaka all packning jag haft med mig hem =) Lite senare ska jag atagligen träffa Abbe, som är här i Nässjö över helgen. Lite senare ikväll ska jag nog träffa Emil och Annie! =)

Har saknat allihopa!

Nu ska jag ta en kopp kaffe! <3

<3

Av Elin Olsson - 12 april 2013 22:30

 

Känslan finns där men ändå inte, känns som att det händer rätt mycket i mitt liv just nu. Både bra och dåligt..

=)

Av Elin Olsson - 12 april 2013 19:44

On the way back to Nässjö =)

Av Elin Olsson - 12 april 2013 15:22


Tessan, Do You Remember!? =D  <3

Av Elin Olsson - 12 april 2013 13:30

Idag blev det lunch på Möllan =)

Vi åt thai-mat. Räkor med nudlar och en massa gööös, asgött! =)

Ovido - Quiz & Flashcards