elinolsson91

Alla inlägg under april 2013

Av Elin Olsson - 12 april 2013 09:16

 


Min syster är den bästa vännen man kan ha! Så snäll, alltid glad med ett skämt på lager, så söt och ibland lite trög! Du förstår mig, vi kan prata om allt! Är glad att ha dig som syster, någon bättre kunde jag inte haft! Tänk alla tokigheter vi hittat på tillsammans och alla resor och minnen vi har ihop!

Älskar dig min bästa lillasyster! =) <3

Av Elin Olsson - 12 april 2013 09:10

Nu är sista dagen kommen!!!

Nej, det lät väldigt tragiskt. Men min sista praktikdag är nu här! Sen fortsätter väl mitt liv som vanligt!

Känns konstigt att det nästan är över!

Men snart kommer jag hem till byn igen, Nässjö alltså!

Det är många som jag saknar där hemma, men jag kommer sakna Malmö och livet här nere också!

Snart är det helg iallafall, får se vad den har att bjuda på =)

<3

Av Elin Olsson - 11 april 2013 23:15

 

Av Elin Olsson - 11 april 2013 13:30

Hold your head up high
and this pain will die
somehow, somewhere, just try
your living in the dark
where noone can see your tears
but, hold your head up high..

Av Elin Olsson - 11 april 2013 10:24

Nu är det bara två dagar kvar på min praktik! Idag och imorgon.. Sen slutar jag.

Ska göra klart det sista på min film idag så att den blir klar! =)


Har packat ihop alla mina grejer hemma nu, Hannah åker hem redan idag, så hon fick ta med hälften utav mina grejer hem.

Jag åker imorgon kväll, då tar jag hem det sista.


Känns så konstigt att jag ska komma hem nu och inte åka tillbaka till Malmö på söndag, utan jag ska stanna kvar =P Man vänjer sig snabbt alltså! =P

Av Elin Olsson - 10 april 2013 10:28

Åhh gud! Första koppen kaffe per dag smakar godast, det är då man behöver det som mest! Inte för att jag ska bli pigg, för jag blir inte längre pigg av kaffe, utan för att det är gott! =)

Jobba på nu! =P

Av Elin Olsson - 10 april 2013 08:22

Fick lite nagelmanikyr igårkväll av Emma! Äntligen! Blev nöjd! =)

Av Elin Olsson - 9 april 2013 09:23

Försöker ta vara på varje litet ögonblick, insupa varje känsla, lukt och känsla.. Snart åker jag hem, så försöker få med mig allt här ifrån Malmö...

Kommer ju tillbaka, men då kommer det inte att vara på samma sätt!

Ovido - Quiz & Flashcards