elinolsson91

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin Olsson - 17 maj 2012 11:04

Det står väldigt konstiga saker i manualerna ibland, exempelvis det här :

På jordnötspaket: Innehåller jordnötter!

Insektsspray: Dödar alla insekter. Varning, medlet är farligt för bin.

Strykjärn: Stryk ej kläderna när ni bär dem på kroppen.

Motorsåg: Försök ej stoppa kedjan med händerna.

På hostmedicin för barn: Kör inte bil efter att ha tagit denna medicin.

På en förpackning med sömntabletter: Varning: Kan orsaka sömnighet

Av Elin Olsson - 16 maj 2012 17:58

Min favorit årstid är helt klart sommaren! Då är det (oftast!) varmt och skönt och jag åker på semester till ett varmt land + att det är skönt att komma bort lite =)
Strax efter sommaren kommer vintern, då enbart för att jag fyller år på vinter =P Thihi*

Av Elin Olsson - 16 maj 2012 17:55


De här skorna vill jag ha!! =) En vänlig själ kan väl köpa dom till mig för att jag tycker att de är förskräckligt snygga!?  =)

 
Av Elin Olsson - 15 maj 2012 09:55


En person som jag vill träffa just nu är Ola, min syster och Jessika var ju nere hos honom i Kalmar i helgen och jag börjar sakna in fina vän Ola! Han är en bra människa och jag har fått mycket stöd och goda råd hos honom , han finns alltid där! Många fina minnen!

Av Elin Olsson - 15 maj 2012 08:10

Hannah, hon lyckas fan med allt! Nu har hon lyckats med rökskada i vårt hus. Så går det när man inte tar ut bröden ur brödrosten i tid =PRök i hela köket =P

Av Elin Olsson - 14 maj 2012 17:21

Tänkte börja att skriva på en lista, så händer det lite mer här på bloggen =)

  


1. Fullständigt namn: Elin Jenny Matilda Olsson (Eichhorst)
2. Född: 28 November 1991
3. Bor: I Nässjö
4. Familj: Mamma, pappa, syster Hannah
5. Civilstatus: Singel
6. Intressen: Resa, fota, vänner
7. Bästa ämne i skolan var: Svenska, Psykologi
8. Vill bli: Vet inte säkert. Funderar på att jobba med något inom tv-branchen. =P
9. Favoritstad: Kalmar & Göteborg
10. Bästa element: Eld

Av Elin Olsson - 14 maj 2012 17:00

Sometimes life is hard,

Sometimes life is not easy.

You have choices to make,

And you may choose the wrong.

I have cried many tears,
I've known a lot of pain,
I know how pain feels.
You have to look forward,
Think positively and how hard it may be.
Forget your troubles, tomorrow will be new

/Elin

..

Av Elin Olsson - 14 maj 2012 16:54

Live life as long as you can!

Ovido - Quiz & Flashcards