elinolsson91

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Elin Olsson - 17 maj 2012 11:10

Mina mål just nu är väl att gå ut med bra betyg ifrån utbildningen jag går nu =) i och för sig är detta om två år, men iallafall, ändå ett mål!

En utav mina främsta drömmar om vad jag vill göra med mitt liv är att någon gång skulle jag vilja resa jorden runt, eller iallafall hinna se så mycket som möjligt. Jag är på god väg, har redan varit i 21 länder, så nu har jag väl bara,, hmm? några hundra kvar att besöka =P Får väl se om jag lyckas =P

Sen så vill jag ju gärna i framtiden ha man och barn och bo i ett fint hus vid havet =) Thihi*

Av Elin Olsson - 17 maj 2012 11:04

Det står väldigt konstiga saker i manualerna ibland, exempelvis det här :

På jordnötspaket: Innehåller jordnötter!

Insektsspray: Dödar alla insekter. Varning, medlet är farligt för bin.

Strykjärn: Stryk ej kläderna när ni bär dem på kroppen.

Motorsåg: Försök ej stoppa kedjan med händerna.

På hostmedicin för barn: Kör inte bil efter att ha tagit denna medicin.

På en förpackning med sömntabletter: Varning: Kan orsaka sömnighet

Ovido - Quiz & Flashcards