elinolsson91

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin Olsson - 22 maj 2012 12:59

Sitter i skolan nu och skriver ner våra intevjuer vi gjorde igår till uppsatsen! Jag vill ju ut i det sköna vädret!! Tur att man snart får röra sig hemåt igen =)

Mår lite bättre igen som tur är!

Av Elin Olsson - 22 maj 2012 12:58

Det är varmt och skönt och sol ute!! Vågar man tro att sommaren är påväg!!?? =D

Av Elin Olsson - 21 maj 2012 15:27

Hej idag har vi varit i stensjön och intervjuat lite till vår uppsats, tror det blir bra, fick ihop tre intervjuer iallafall =)Nu har jag precis ätit, blev bjuden på pannkakor av Hannah och Pontus, gott! Men så mycket till pannkakor blev det inte, det blev mest mos =PIkväll kommer Annie hit, mys! =)

Av Elin Olsson - 21 maj 2012 07:53

Hm..? Typen av killar är svårt, kan ju inte säga att de killar jag har  tyckt om  faller över samma gäns, eller änns liknar varandra..

Men skulle nog säga att ideal-killen för mig är lång, snäll, snygg, omtänksam, trygg, gillar att göra roliga saker (brunt hår och bruna ögon är ett plus ) =)


Av Elin Olsson - 20 maj 2012 18:55

Denna helgen har vi hunnit med mycket! I fredags så var vi i skolan och skulle jobba med uppsatsen men när vi gjort det viktigaste var vi bara trötta och flummiga, lyssnade på flummusik! Jag åkte hem runt kl tre, då var vi klara! Runt kl åtta åkte jag hem till Linus, vi lagade lite tacos och såg på tv, mys!På lördagen var vi hemma hos mamma och pappa och åt middag, på kvällen så skulle Linus med jimmy och dom ut till björnholmen och jag åkte iväg till Annie innan vi skulle till Hannas fest. Senare så gick vi ner till hotellet, var inte så mycket folk där, efter hotellet så blev det efterfest hos jimmy =)Idag så vaknade jag sent, sen åkte vi till Eksjö och Fikade hos Linus mamma, sen körde vi fyrhjuling i sjunnaryd =DSen hem till mamma och pappa och grillade =)

Av Elin Olsson - 18 maj 2012 11:04

Sitter i skolan igen, för arbete med uppsatsen, hade en behövlig vilodag ifrån pluggandet igår. Men idag är det dags att sätta igång igen innan det blir helg =P Som i och för sig är i eftermiddag, men ändå! Najjs!

Av Elin Olsson - 18 maj 2012 11:02

Det får nog bli sommar! Sommar och semester = Underbart!

Av Elin Olsson - 17 maj 2012 11:10

Mina mål just nu är väl att gå ut med bra betyg ifrån utbildningen jag går nu =) i och för sig är detta om två år, men iallafall, ändå ett mål!

En utav mina främsta drömmar om vad jag vill göra med mitt liv är att någon gång skulle jag vilja resa jorden runt, eller iallafall hinna se så mycket som möjligt. Jag är på god väg, har redan varit i 21 länder, så nu har jag väl bara,, hmm? några hundra kvar att besöka =P Får väl se om jag lyckas =P

Sen så vill jag ju gärna i framtiden ha man och barn och bo i ett fint hus vid havet =) Thihi*

Ovido - Quiz & Flashcards