elinolsson91

Alla inlägg under maj 2012

Av Elin Olsson - 27 maj 2012 23:17

Nu är det Söndagkväll och hela helgen har än en gång gått. Dags för ny vecka nu.. Jag borde egentligen ha gott och lagt mig för längesen, med tanke på att klockan är  tolv och jag brukar lägga mig runt halv elva =/. mwn har haft mycket i tankarna nu ikväll!

I fredags så var jag och Linus på Martin Gs fest, det var många där som jag inte träffat på ett tag, så det var rätt roligt faktiskt, sen kom morbror Martin instamplades helt kalas-as lite senare med =P

Igår så vaknade jag henne hos Linus, han körde hem mig, och jag fixade lite här hemma, vid femtiden så kom Annie, Linus och Jimmy och hämtade upp mig, vi skulle ut och äta på Piren, har faktiskt bara varit där en gång tidigare =P men de hade jättegod mat! Efter vi hade ätit, (jag år någon pasta med räkor ) så gick vi till parken , där spelade det ett band, sen blev det tivoli och sockervadd och tillsist Sliver , där vi sedan avslutade kvällen =) Najs!

Idag så var det fint väder ute, men har knappt hunnit sola alls idag =/  Idag var det morsdag, vi gav mamma en söt kofta =) Sen var jag och Linus även på middag hos hans pappa i Sjunnaryd =)

Ikväll så blev det bio i Jönköping med hannah, Martin, Linus, Annie och Jimmy =) Vi såg denna film =P  

Av Elin Olsson - 26 maj 2012 11:42

Kan inte välja bara en bästa vän utan jag har fler, inte i någon speciell ordning heller =) Här är dom =)        

Av Elin Olsson - 24 maj 2012 21:48

Har hunnit med mycket idag, Emil var här innan på lite fika och skvaller =P solade lite med Hannah också. Vi åt varma makor, mumma! För en stund sedan kom Linus =D

Och nu ska jag hoppa in i duschen!

Skönt att det redan är Fredag imorgon, nästan helg idag ju!!

Av Elin Olsson - 24 maj 2012 12:27

  

Nya bikinin inför sommaren =) Den kommer att bli najjs!

Av Elin Olsson - 24 maj 2012 08:01

En dålig vana jag har är att jag släcker aldrig en lampa när jag går ut ur ett rum, händer isåfall ytterst sällan , om det räknas som en dålig vana?
Annars så har jag lite konstiga ljud för mig ibland , som många stör sig på. Det är svprt att förklara här, men de som träffat mig vet nog vad jag talar om =P

..

Av Elin Olsson - 23 maj 2012 22:28


Visst är jag himla söt!!??! =D

Av Elin Olsson - 23 maj 2012 16:30

Jag skulle helt klart resa jorden runt, se allt jag vill se och ha det skönt! En fin sportbil hade inte vart fel heller! Kanske en Chevrolet Corvette? =P Sen skulle jag nog köpt en dyr kamera att fota allt med =)

=)

Av Elin Olsson - 23 maj 2012 14:54

Står på stationen nu i väntan på tåget, har vart i skolan sen nio idag på morgonen, så vi har hunnit med mycket och gjort en del, så nu är vi iaf uppe i 12 sidor, det börjar urarta sig =) .. Nu ska jag hem och plocka iordning lite, vid sex ska jag träffa Tessan, ska på långpromenad med hennes lilla hund chico =) senare ska jag nog träffa Annie också! Nu kommer tåget =P bye! Ha en bra dag allihop!

Ovido - Quiz & Flashcards