elinolsson91

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Elin Olsson - 6 maj 2012 21:58

Idag skulle en väldigt kär vän till mig fyllt 21 år.. Synd att hon inte är med oss längre! =/ <3


Denna helgen har gått rättså snabbt! I Fredags gjorde jag tentan i Kommunikationiska metoder och nivåer, (typ), den gick sådär, var svår men jag hoppas på det bästa! På kvällen så ringde jag till Annie, vi var och fikade på Thimons, sedan tog vi en lååång promenad upp till statoil, vi var duktiga och gick 8 km sammanlagt =)

Vid halv elva fick jag beådran att jag skulle vara med och spela monopol, Linus och Martin kom också, det var Hannah som samlat ihop alla, tyvärr så var vi alldeles för trötta för att börja spela monopol vid den tiden, så vi satte oss i soffan och somnade nästan omedelbart! =P Igår så vaknade jag rättså tidigt, Jag och Hannah följde med Linus och Martin till crossbanan i Bodafors, för att titta på när de körde cross, var rätt kul  =)

Vid två hade jag och Hannah lovat att vi skulle på lill-kusinens Majas dansuppvisning på pigalle, hon var jätteduktig! Det blev monoåol denna källen istället.

Idag så sov jag hos Linus, vi gick upp tidigt, Linus fick ett ryck att vi skulle in till Jönköping och köpa ny tv, så vi åkte in dit strax innan tio, dumma som vi är så kom vi på när vi var inne i Jkp att affärerna inte öppnar förens vid elva på söndagar, så det blev frukost på Mc donalds (kors i taket =P), vid elva så stod vi utanför dörrarna till Media Markt. Dock så blev det ingen TV, men det blev ett bra hemmabio system som Linus köpte, (Fick knappt plats i bilen påväg hem), också därför det inte fick plats med någon tv. haha =)

Ikväll så har vi varit duktiga och motionerat runt sjön =)

Ciao*

Ovido - Quiz & Flashcards