elinolsson91

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Elin Olsson - 13 maj 2012 15:24

 

Bilderna ifrån Whitebar!
Tack för en rolig kväll allihoppa! =) Puss på er <3

 
Av Elin Olsson - 13 maj 2012 11:32

Hallihallo =P
Igår så gjorde vi lite allt möjligt här hemma, vaknade rätt tidigt, var ute och lite. Sen åkte jag och mamma ut till Bodafors för att se på när Linus körde cross, det var tävling och det gick bra =) Kul att vara där en stund, men det regnade , så vi såg hälften och sen åkte jag med mamma och handlade lite mat och så hann vi förbi en runda på Ö&B =)

När Linus kört klart så kom han hem hit, vi tog det lugnt låg bara och slappade och pratade =) Mysigt!

vid åtta så hade jag gjort iordning mig för att åka på förfest hos Annie =)

       

Det var jag, Annie, Tessan, Emil, Bubbe, Annie och Lisa, sen kom även Mattias och Daniel en stund innan vi åkte ner på hotellet =)

Väl där så var det faktiskt rättså mycket folk ute =) Vi mötte upp Linus och några till där, hade iallafall en kul kväll. Vid ett så körde mamma hem mig och Linus till honom. Hade en jättekul kväll iallafall! tack allihoppa! <3


   

Ovido - Quiz & Flashcards