elinolsson91

Alla inlägg under september 2012

=(

Av Elin Olsson - 5 september 2012 18:42

Sjukis.. Känner mig mindre bra idag! Med hosta,täppt näsa och feber =\ men försöker kurera mig!

Av Elin Olsson - 5 september 2012 12:19

IDag har jag ÄNTLIGEN använt mitt presentkort på hälsokost som jag fick av syster i present!
Hade bokat en tid för behandling idag! Det blev en slags kakaoinpackning med massage och återfuktande krämer! Jätteskönt! Så nu har jag lite fräsch lyster i ansiktet och man känner sig genast lite fräschare! =)
Var även på ett seminarie nyss, föreläsaren var väldigt bra och kul att lyssna på!
Nu sitter jag på tåget påväg mot Jönköping , har en föreläsning idag!
Lite senare åker jag nog förbi hos Annie! =)

Av Elin Olsson - 4 september 2012 23:25

Nu är jag hemma igen efter allt bök och stök, farande hit och dit med mer! Var ju uppe i Trollhättan igår för att Hannah skulle börja där, men typ strax efter att vi kommit dit så får Hannah ett mail att hon kommit in på reserv platsen i Malmö (dit hon helst ville)
Dock hade vi bokat hotell och så, så vi fick stanna över en natt och Hannah fick gå första skoldagen i Trollhättan =P
Men hon bestämde senare att hon ville gå i Malmö ändå. Så vi åkte ner dit idag tidigt på morgonen ,efter hotellfrukosten =P
Hon fick registrera sig och så på skolan, tog ett tag innan vi ens hittade dit hahh. Sen tog vi en titt på stan och sen åkte vi dit Hannah har hyrt sitt rum! Det verkade vara en jättebra och trevlig familj hon kom till! Vi åkte även till Ikea för att handla säng och tillbehör till hennes rum! Sen satte vi upp en massa av det hon köpt! Det blev jättemysigt!!
Fast det blev en lite jobbig känsla när vi skulle lämna Hannah där och visste att hon inte skulle med hem! Är lite ledsamt! Kommer sakna henne något förskräckligt!!
Samtidigt vet och hoppas Jag att hon kommer att få det bra där!
Men du är saknad syster! Älskar dig! <3

Av Elin Olsson - 3 september 2012 12:13

Hittade en fin skylt i Trollhättan! =P

Av Elin Olsson - 2 september 2012 22:06

Usch inte kul att känna sig sjuk!
Har ont vid blindtarmen, är jätte öm där =S sen så är jag snuvig och har ont i halsen, inte kul alls!
Imorgon ska jag följa med Hannah till Trollhättan! Kommer tillbaka på tisdag!

Av Elin Olsson - 2 september 2012 13:42

=)

Av Elin Olsson - 2 september 2012 13:40

Igår kväll så var det fest ute på landet! Kräftor öl och mycket skratt blev det =P sköt även luftgevär =)

Ovido - Quiz & Flashcards