elinolsson91

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Olsson - 18 september 2012 10:45

It is spinning, spinning around in my head, there are so many thoughts and feelings that I cant sort. Everything is a mess and I get so tired. I still can not understand why you chose to do what you did, but it's your choice and life goes on with new goals, dreams and betrayal. The Earth spins on, the time too, and it goes so fast! There's nothing I can do to get it to stop

Av Elin Olsson - 18 september 2012 08:47

Är i skolan nu, vi har tydligen ett oförberett multiple choice test idag!! Men det ska nog lösa sig!! Panik!!!! =P

=D

Av Elin Olsson - 16 september 2012 21:12

Överlycklig när mamma meddelar att det är våffeldax! Gottgott!

.

Av Elin Olsson - 16 september 2012 17:28

I love to get lost in the moment <3

Av Elin Olsson - 16 september 2012 17:15

Åh! Jag är trött idag!
Igår kväll var jättekul! Var hemma runt halv tre typ =) först var vi på mc-lokalen, sen så gick vi vidare till hotellet, där var det faktiskt rätt många som var ute! Kul i denna lilla stad!
Idag har vi en slappsöndag, har bara ätit och ätit känns det som =P sen så var jag Hannah och Martin nere på HK och köpte lite godis och hyrde film! Så ikväll ska vi se på "into the wild"! Tycker den är bra!!
Till kvällsmat blir det våffla! =)
Puss på er =P

Av Elin Olsson - 15 september 2012 23:30

The partay is on bitches! =D

Av Elin Olsson - 15 september 2012 14:21

Nu känner jag mig som en riktigt duktig storasyster! När jag hjälper lillasyster att betala räkningar och skriv om sitt CV =P Thihii*

Av Elin Olsson - 15 september 2012 14:03

Hallo, nu sitter jag hemma och hjälper syster med lite grejer =) Innan var vi nere på stan och shoppade loss på lite allt möjligt, bland annat så köpte jag en sån här =P


 


Plus lite andra saker =) Ska strax käka lite sen ska vi bort till morbror oh hjälpa han med en bokhylla(?), och sen blir det lite fika där också =)

Ikväll så ska vi först till Annie på lite förfest och sen till fest på Mc-klubben, kommer bli awesome! =) Thihi

Ovido - Quiz & Flashcards