elinolsson91

Alla inlägg den 18 september 2012

Av Elin Olsson - 18 september 2012 19:36

Jag tror att det kommer att bli ett jävligt stort oväder om man går utifrån himlen =P

Av Elin Olsson - 18 september 2012 14:55

Mamma fixa go-fika =D

Av Elin Olsson - 18 september 2012 14:29

Jag försöker skriva på en analys jag ska göra av en artikel, men det är så svårt.

Jag har inte riktigt motivationen för det just nu..

Känns lite jobbigt eftersom den ska vara färdig tills Fredag och jag har knappt mer än börjat!! =P

Just nu har jag ont i magen (jävla mensvärk), vill ha något att äta,

väntar på att folk ska komma hem, vill gå ut och jag vet inte allt,

men jag vill göra annat än att sitta här =p haha

tar nog en liten paus snart =D

Av Elin Olsson - 18 september 2012 14:25

 

Av Elin Olsson - 18 september 2012 10:45

It is spinning, spinning around in my head, there are so many thoughts and feelings that I cant sort. Everything is a mess and I get so tired. I still can not understand why you chose to do what you did, but it's your choice and life goes on with new goals, dreams and betrayal. The Earth spins on, the time too, and it goes so fast! There's nothing I can do to get it to stop

Av Elin Olsson - 18 september 2012 08:47

Är i skolan nu, vi har tydligen ett oförberett multiple choice test idag!! Men det ska nog lösa sig!! Panik!!!! =P

Ovido - Quiz & Flashcards