elinolsson91

Alla inlägg under september 2012

Av Elin Olsson - 22 september 2012 20:16

Hallo Hallo ifrån Malmö =)
Idag gick vi upp tidigt, vi åkte in till Köpenhamn, hann med en massa där =) shopping, åt gott med mer!
Nu är vi hemma i Hannahs rum igen! Ikväll ska vi gå på bio, ska se på Hamilton nr 2 =)

Av Elin Olsson - 21 september 2012 17:24

Nu är jag påväg till Malmö!! =D

Av Elin Olsson - 20 september 2012 22:59

Imorgon är det tenta så nu måste jag fan försöka sova!! Men jag kan inte! Ska ju upp vid halv sex imon!! =P får se hur det går imon!!
Imon drar jag iallafall till Malmö och syster-yster! Se you soon bitchees! =D <3

Av Elin Olsson - 20 september 2012 21:53

Imorgon är det tenta! tagga, tagga, TAGGA! =P

Av Elin Olsson - 18 september 2012 19:36

Jag tror att det kommer att bli ett jävligt stort oväder om man går utifrån himlen =P

Av Elin Olsson - 18 september 2012 14:55

Mamma fixa go-fika =D

Av Elin Olsson - 18 september 2012 14:29

Jag försöker skriva på en analys jag ska göra av en artikel, men det är så svårt.

Jag har inte riktigt motivationen för det just nu..

Känns lite jobbigt eftersom den ska vara färdig tills Fredag och jag har knappt mer än börjat!! =P

Just nu har jag ont i magen (jävla mensvärk), vill ha något att äta,

väntar på att folk ska komma hem, vill gå ut och jag vet inte allt,

men jag vill göra annat än att sitta här =p haha

tar nog en liten paus snart =D

Av Elin Olsson - 18 september 2012 14:25

 

Ovido - Quiz & Flashcards