elinolsson91

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Elin Olsson - 25 september 2012 19:41

Nu sitter jag bänkad framför tv:n, det får bli en riktig tv kväll ikväll!


Jag har gjort min första brasa i vår brasa denna hösten , utan att det rök in ett dugg, brandvanaren höll tyst också =)

Idag blev det tre rätters middag idag med, mamma hade ansträngt sig lite extra! Gott gott!!

Snart börjar "Svenska Hollywood fruar" =)

Av Elin Olsson - 25 september 2012 10:11

Idag har jag äntligen fått min lön! Plus CSN ! Det är efterlängtade pengar dom kommer in nu! Jippie! =)
Idag har jag föreläsning hela dagen, lite jobbigt med så långa dagar, har ju bara haft två-tre timmars föreläsning innan, idag har jag tills fyra !!
Igår så jobbade jag lite hos pappa på Cubic med, gött att få in lite pengar till !

Ovido - Quiz & Flashcards