elinolsson91

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Elin Olsson - 15 september 2012 23:30

The partay is on bitches! =D

Av Elin Olsson - 15 september 2012 14:21

Nu känner jag mig som en riktigt duktig storasyster! När jag hjälper lillasyster att betala räkningar och skriv om sitt CV =P Thihii*

Av Elin Olsson - 15 september 2012 14:03

Hallo, nu sitter jag hemma och hjälper syster med lite grejer =) Innan var vi nere på stan och shoppade loss på lite allt möjligt, bland annat så köpte jag en sån här =P


 


Plus lite andra saker =) Ska strax käka lite sen ska vi bort till morbror oh hjälpa han med en bokhylla(?), och sen blir det lite fika där också =)

Ikväll så ska vi först till Annie på lite förfest och sen till fest på Mc-klubben, kommer bli awesome! =) Thihi

..

Av Elin Olsson - 15 september 2012 13:30

igår så umgicks jag med en väldigt saknad och bra vän! <3 Saknat dig!!

Ovido - Quiz & Flashcards