elinolsson91

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Olsson - 3 juli 2013 16:33

Slutade jobba idag vid tolv. Jag åkte hem och åt och sen kom pappa hem och åt. Sen satte jag mig ute en sväng på trädgården och solade och läste. Skönt!! Lite senare kom mamma hem och vi gick ner till stan.


jag hade lite böcker att lämna tillbaka och även några nya att låna! =P Och jag köpte glass ifrån Elsies, såååå gott!!

Börjar jobba snart igen , börjar kl 17, slutar 21. sen hemåt =) Kulkul!

Av Elin Olsson - 3 juli 2013 10:18

Idag jobbar jag delad tur =)
Nu har jag rast =)

Av Elin Olsson - 1 juli 2013 22:02

Idag så blev det lite spontant! Fick tag i biljetter till cirkusen här i Nässjö lite hastigt! Så jag ringde hit Hannah och Maja och lukas, så gick vi på cirkusen =)
Det var roligt! Längesen jag vart på det nu =P

Av Elin Olsson - 1 juli 2013 09:15

Idag är det Jobb på QPC som gäller! 6.30-16 =P

Ovido - Quiz & Flashcards