elinolsson91

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Olsson - 14 juli 2013 11:45

Jobbar idag, delad tur. Så snart ska jag gå hem för lite lunch, sen ska jag tillbaka vid fem igen för att jobba tills nio =)

Imorgon så bär det av till Västervik med ett gäng vänner för lite shopping , sol och bad =) blir nog mysigt!
Sen kommer honey och hälsar på mig på kvällen =) <3

Ha en najs dag!

Av Elin Olsson - 13 juli 2013 14:05

Detta har jag köpt i jkp, ett par nya gula byxor och ett svart linne i spets, båda är ifrån Vila =)
Puss på det!

Av Elin Olsson - 13 juli 2013 13:25

Lite shopping i Jönköping i det fina vädret innan det är dags för jobb 17-21 ikväll =)

Av Elin Olsson - 12 juli 2013 22:33

Fy fan vad äcklig!!!! Jag tror jag spyr!!!!!!
Men nu är den iallafall död!!!

=)

Av Elin Olsson - 12 juli 2013 17:19

Jobbar idag! 14-21, Det går bra nu! =D

Av Elin Olsson - 11 juli 2013 13:33

Är hemma även idag. Så det blir en lugn dag idag med, för att få ordning på mina kristaller.

Kristallerna sitter i örat, och är tydligen i obalans, vilket gör att jag är yr till och från hela tiden. Riktigt jobbigt, man vet inte när det kommer tillbaka, så kan liksom inte göra så mycket mer än att vila. Men det ska snart gå över av sig själv, så får hoppas att det gör det snart!! =)


Annars har jag bara läst, käkat och sovit, jag blir så trött av tabletterna jag måste ta, så usch! Är trött hela tiden!

Men solen skiner och det är bra väder ute iallfall, det är iallafall något =P

Imorgon ska jag försöka jobba, trots min yrsel. Ska jobba resten av helgen med, och på Måndag så blir det nog en resa till Västervik =)


.

Av Elin Olsson - 11 juli 2013 11:15

Nu är det bara 22 dagar kvar!! Äntligen =)

..

Av Elin Olsson - 10 juli 2013 13:51

Spenderat mesta delen av dagen på läkarhuset idag känns det som, inget vidare alltså!! =\
Nu vet jag iallafall vad som är fel med mig..

Ovido - Quiz & Flashcards