elinolsson91

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Olsson - 9 juli 2013 20:29

Sitter och tittar på Allsång på Skansen nu, mysigt! Har alltid tyckt om att se på det, har blivit en liten tradition att man sätter sig framför TV:n på tisdagskvällen och ser på Allsång =)

Idag har jag tagit det väldigt lugnt, har som sagt mått mindre under hela dagen , inte alls bra. Illamående och yr, usch! Inget kul alls! Så har mest läst och vilat idag. Igår så var jag och Niki ute och gick i Träslända, gick ut till sjön därute, så mysigt! När solen höll på att gå ner.. Sen gick vi hem och åt. Så bra dag!! Illa att vakna upp såhär idag... Inget vidare!

Hoppas att jag mår bättre imorgon så att jag kan jobba...

Puss <3<3

Av Elin Olsson - 9 juli 2013 20:02

Otäkt att vakna upp idag, när jag skulle gå upp och ställa mig upp så kände jag hur det snurrade runt i mitt huvud och jag svimmade nästan!! =\
Så läskigt att känna så när man inte vet var det beror på!!
Har vart yr till och från hela dagen idag, så jag har tagit det väldigt lugnt! Niki har vart här och tagit hand om mig idag <3
Sen kom mamma och tog hand lite om mig!! Hoppas att jG mår bättre Imon!!! <3

Av Elin Olsson - 7 juli 2013 14:30

Efter en bra och rolig kväll i Jönköping med bästa brudarna, så är man rätt slut idag!!
Kom hem och somnade runt kl tre, så idag är jag lite slö.
Har tvättat en utav våra bilar iallafall och så har jag käkat lite thaimat som fanns över sen igår! Gott =) lite senare ska jag och Tessan gå på promenad =)
Ha en bra dag!! <3

=D

Av Elin Olsson - 7 juli 2013 01:45

Party med brudarna!!!! =) Wiiie!

Av Elin Olsson - 7 juli 2013 01:22

Fullt ös på Sliver!!! Eller!?? =P

Av Elin Olsson - 5 juli 2013 23:39

Ikväll var jag ute och gick med Annie och Kia i träslända!
Det var riktigt skönt väder att gå i! Och det var skönt att få gå snabbt!! =)
Najs tur!

Av Elin Olsson - 5 juli 2013 13:39

Äntligen helg!!!!
Skönt med lite ledighet! =)

Av Elin Olsson - 4 juli 2013 18:11

Har rast! Idag jobbar jag mellan 14-21, har inte så värst mycket att göra ikväll så det är rättså lugnt!
Tur att det finns balkong på jobbet och att jag tog med mig en bra bok! =P

Ovido - Quiz & Flashcards