elinolsson91

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Olsson - 19 juli 2013 11:27

En halv timmes jobb kvar! Sen är det helg! =)
Ikväll ska jag en sväng till mezza, sen blir det Göteborg på lördag =D

Av Elin Olsson - 19 juli 2013 09:46

Jag och syster såg på den nya Dumma Mej 2 filmen igår! Mys ner oss i min säng =)
Den vad ju bara såå bra! Den första filmen är ju så söt! Och det var den här med! =P
Älskar dom filmerna!

<3

Av Elin Olsson - 19 juli 2013 09:44

Cupiditate Inflammatus! =)

Av Elin Olsson - 18 juli 2013 13:52

Skönt att sluta lite tidigare idag!

Nu tänkte jag lägga mig en stund i solen och läsa lite, sen ska jag nog ta en promenad i det fina vädret =P

Av Elin Olsson - 17 juli 2013 21:40

Sitter och äter kvällsmat på bryggan i stensjön =)

[Bild]

Av Elin Olsson - 17 juli 2013 17:58

Har jobbat delat idag, 7.30-12 16-21, så ja, jag jobbar fortfarande!
Har lite rast nu!
Ikväll hade jag tänkt åka ut till stensjön en sväng, eventuellt ta ett bad också, men vi får se =)

Har mycket att se fram emot den närmsta tiden! På lördag bär det av mot Göteborg, ska på konsert med Robbie Williams , det lär bli en upplevelse!
Sen är det ju bara 16(!) dagar kvar tills vi ska till Spanien!! Ska bli skönt att äntligen få komma iväg =D

Av Elin Olsson - 16 juli 2013 13:17

Idag har jag hunnit med lite allt möjligt! Bland annat så var jag och Niki ute och käkade glass i Lekeryd! Såå gott!! =) satt och åt glass i solen! Härligt!!
Sen åkte vi en sväng till uddebobadet, sjön som ligger vid lekeryd. Det var najs där, nästan inget folk.
Nu är det inte långt kvar förens jag går på mitt jobb pass =)

Bye! =) <3

Av Elin Olsson - 15 juli 2013 15:31

Har det bra i Västervik! Det är sol!! =) har nyss vart och käkat på Guldkant =)
Nu ska vi till beachen =)

Ovido - Quiz & Flashcards