elinolsson91

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Olsson - 30 juli 2013 10:21

Igår efter vi haft en trevlig kväll hos Tessan så kom honey hem till mig! Mys!
Idag så bär det av till Kalmar med mina föräldrar! Awesome! =)

Av Elin Olsson - 29 juli 2013 19:41

Ett glas vin hos Tessan nu =) <3

Av Elin Olsson - 29 juli 2013 16:20

I Jönköping fick jag jobb på Jack & Jones i sådär tio min, wierd! Men kul! =P

Av Elin Olsson - 29 juli 2013 09:09

Hallå!


Nu har jag min "helg", är ledig idag och imorgon,

sen har jag bara två arbetsdagar kvar innan jag slutar =)


Idag hade jag tänkt åka in till Jönkping, Tessan kommer och hämtar mig vid tio.

Får väl se om jag får med mig några inköp hem =P

Bye!

.

Av Elin Olsson - 28 juli 2013 22:47

Har jobbar heldag idag, delat pass! Nu är jag rätt trött =P
Sitter och dricker cola på vår altan.
Imorgon så blir det en tur till Jönköping med Tessan =)

Av Elin Olsson - 27 juli 2013 21:23

Ready for förfest!
Blev lite spontant sådär!
Fast det blir bara förfest, med tanke på att jag ska jobba tidigt Imon =P
Men de är ju bättre än ingenting! =P

.

Av Elin Olsson - 27 juli 2013 15:31

Har käkat grillat nu! Alltid lika gott =)
Ska strax tillbaka till jobbet igen för ett jobb pass!

Tycker så mycket om denna parfymflaska!

Av Elin Olsson - 27 juli 2013 07:49

Guuud vad trött jag är idag! De var svårt att komma upp idag! Tror att jag kan sova ståendes! =P
Men nu är jag iallafall på jobbet! Jag jobbar delad tur idag =)

Ovido - Quiz & Flashcards