elinolsson91

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin Olsson - 16 maj 2013 13:22

Jaaa, nu har det blivit lite ändringar här, vi är inte längre en grupp utan nu är jag själv, så ska göra min del av projektet klart och göra presentaton själv och ställa ut en egen monter..

Jadu, Elin. Så kan det gå... Tråkigt, men nu är det försent..

Så nu sitter jag och pluggar.. Känns inte riktigt lika kul längre, men det får väl gå..

Ska snart ner till stan och träffa Tessan en sväng iallafall, skingra tankarna lite kan nog behövas nu..

Av Elin Olsson - 16 maj 2013 11:45

  

Har varit ute på en promenad runt sjön,

kände att jag behövde lite ny energi mitt i allt pluggandet.

När jag steg ut genom dörren, så möttes jag av detta, vad kan vara bättre än solen??!?? =D




Av Elin Olsson - 15 maj 2013 09:38

Hallå! Nu är det plugg, skriver på projektrapporten.

Lite senare i eftermiddag ska jag gå och träna, kan behövas, det har inte blivit av på sistone, har haft en massa annat att göra. Men ska bli skönt att äntligen få träna igen =)

=)

Av Elin Olsson - 14 maj 2013 11:31

Idag är det plugg som gäller, ska skriva lite mer på projektrapporten så att jag kommer någonstans med den..

Sen blir det lite kaffe på det =)

Av Elin Olsson - 13 maj 2013 10:17

 

Av Elin Olsson - 13 maj 2013 09:47

   Idag är det plugg som gäller, det är mycket nu! har några artiklar som ska bli färdiga, sen skriver jag samtidigt på min projektrapport! Ska försöka få mycket gjort idag =)

Sitter och pluggar med syster min =) Snart dags för lite kaffe kanske? Senare idag kommer Niki =)

Byebye! Ha en najs dag!!


Av Elin Olsson - 12 maj 2013 14:21

Just love it! <3

=)

Av Elin Olsson - 11 maj 2013 21:17

Har haft en jättebra dag i Göteborg. God mat och bra shopping, fick en del inhandlat. Köpte en kedja till mina solglasögon, ett naglack, två linnen , en vit sommarklänning och så köpte jag en ny sjal =)

Tillbaka på hotellet tog vi en räkmacka och en öl, var gott efter en hel dag i rörelse =P

Imorgon så tar vi femmanhuset!


Surt att vissa inte kan uppföra sig som vuxna människor och att det ska bli så himla surt...!!

Ovido - Quiz & Flashcards