elinolsson91

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av Elin Olsson - 21 maj 2013 13:41

Var ju som sagt och tränade idag på morgonen! Det blev ett skönt pass, det var inte så många som var där vid den tiden på morgonen så man kunde välja och vraka som man ville med grejerna som finns på gymmet (Ibland är ju den maskinen man tänkt träna med upptagen =P)

Jag tränade en timme iallafall, det blev lite kondition, sen tränade jag armar, mage och lite ben mot slutet =)

Tränade nog armarna lite för hårt idag, när jag kom hem så var jag alldeles darrig i både armar och händer, kunde knappt lyfta dom över huvudet ens (lite problem när man ska duscha och knappt kan ta händerna över huvudet för att tvätt håret =P)

Men det betyder ju bara en sak, att jag kommer att ha träningsvärk imorgon. Men det ska man ha, för annars har man inte tränat tillräckligt hårt om det inte känns dagen efter =P


När jag vart hemma och fixat mig så åkte jag hem en sväng till Annie, vi åt lite frukost och såg på tv hemma hos henne och mös. Jag drack ett jättegott citronpaj (och något mer!) te, smakade verkligen jättegott!

Sen skulle Annie till jobbet, så då åkte jag hem för att börja med arbetet igen.

Har börjat övat lite nu för litteraturseminariet jag har på Torsdag, det är en del att öva in!


I eftermiddag kommer det lite hantverkare hit och ska fortsätta på vårt badrum, morbror kommer nog också.

Nu ska jag fortsätta jobba!

Ha en bra dag alla därute <3


    

Av Elin Olsson - 21 maj 2013 08:52

Skönt att ha tränat nu, blev en timmes träning idag, nu ska jag hem till duschen =D

Ovido - Quiz & Flashcards