elinolsson91

Alla inlägg den 20 maj 2013

=)

Av Elin Olsson - 20 maj 2013 13:49

 


I'm Happy! =D

Av Elin Olsson - 20 maj 2013 13:28

Det är kaos här hemma, ligger saker, verktyg, damm med mer överallt känns det som. Vi håller på att renovera i vårt badrum. Så i Torsdags började jag och morbror att riva ner tapeterna och riva ut golvet. Trodde inte att det skulle vara så jobbigt, men det var det! Och det dammade som satan. Sen i helgen har det bara flutit på, nu har vi varken väggar eller golv längre, och det är ett stort hål i golvet där isoleringen har suttit =P

Denna veckan ska det komma hantverkade med fler och fixa till det, man kan ju inte ha ett stort hål rakt ner i avgrunden haha =P


Idag på morgonen var jag lite lagom trött och snurrig, gick fram till dörren (som var låst), tyckte att det var ju konstigt att dörren var låst, för det var ingen annan uppe, och jag skulle ju in där. Tills jag kom på att vi har ju inte ens något golv därinne. jag slår vad om att, om dörren inte vart låst så skulle jag gått rakt in, rakt ner i hålet. trött och borta som jag var. =P

Snurriga Elin är i farten =P

Av Elin Olsson - 20 maj 2013 07:18

Vill börja med att skriva, Tack för en jättebra helg! Har hunnit med mycket! Har vart lycklig enda sen i torsdags =P men helgen går snabbt, för snabbt! Och nu är det dags för vardag och plugg igen!
Nu sitter jag på tåget mot Jönköping , jag ska på handledarmöte.
Sen hem och plugga!
XOXO

Ovido - Quiz & Flashcards