elinolsson91

Alla inlägg den 9 maj 2013

=P

Av Elin Olsson - 9 maj 2013 22:56

Känns som att hela släkten vart här idag =P först kom Petra, lite senare kom Jessica och Magnus =)
Vi åt grillat idag! Gott när man kan göra det!!
Jag var även hemma hos Tessan en sväng innan, på lite kaffe och kaka och en go pratstund! Vid halv sju kom Hannah och hämtade mig, så åkte vi och hämtade Ingrid och Rainer som skulle äta varma mackor hos oss!
Mysigt! Och gott blev det!! =)
Sen kom Niki och hälsade på, kul att se han igen! Det var ett tag sen =P
Ser en stund på tv nu, sen ska jag läsa!
Byebye! Puss <3

Av Elin Olsson - 9 maj 2013 10:17

Började dagen idag med god frukost i solen på altanen =) Så härligt!!

Idag hade jag tänkt skriva färdigt mina artiklar, sen får vi se vad dagen har att bjuda på mer. Ingrid och Rainer kanske skulle komma förbi här senare =)

Pusspuss

Ovido - Quiz & Flashcards