elinolsson91

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Olsson - 3 februari 2013 18:55

Hohoooo!!
Igår kväll var Ingrid och Rainer hos oss på middag! Mysigt och mycket tid mat! Lite senare på kvällen begav sig jag och syster till hotellet! Träffade en massa folk ute!! Det var faktiskt jättekul! =)
Idag, söndag var jag ute och gick en långpromenad sedan en sväng förbi Rima =)
Vid tre gick jag till Tessan,hon hade lovat att bjuda på fika och kaffe. Även Alex, Annie och Sabina kom och fikade, det bjöds på kaffe och päronpaj! Gottgott!
Sen hämtade jag syster som jobbade på hemmakväll! Morbror väntade på oss hemma för att säga hejdå, vi år Flygande Jakob=)
Nu sitter vi på tåget mot Malmö igen!!
Hannah pratar om "laddnings-uttags-kontakter", jag kom fram till att hon menar kontakt uttag =P hahh!

Av Elin Olsson - 2 februari 2013 17:47

Bilder från revyn, fanns några väldigt bra nummer =)

Av Elin Olsson - 2 februari 2013 17:47

Bilder från revyn, fanns några väldigt bra nummer =)

Av Elin Olsson - 2 februari 2013 16:04

Vart och fikat med Annie idag på förmiddagen, var på Elsies och fiskade, hälsade på Tessan som jobbade =) sen tog jag och Annie en sväng på stan innan hon skjutsade hem mig =)
Nu är vi på eksjörevyn, just nu är det kaffepaus =)
Ikväll kommer Ingrid lillamormor och Rainer =)

Av Elin Olsson - 2 februari 2013 15:42

Eksjörevyn i eftermiddag ! Alltid lika bra!! Hen och Hum =P

Av Elin Olsson - 2 februari 2013 15:42

Eksjörevyn i eftermiddag ! Alltid lika bra!! Hen och Hum =P

Av Elin Olsson - 2 februari 2013 00:39

Skönt att vara hemma i Nässjö igen! Somnade i soffan innan, skönt att bara kunna slappna av, jag kröp nyss ner i min säng! Åh Gud var härligt de var! Min egen säng!! <3
Imorgon är dagen fullpackad, ska fika På stan med Annie, se på eksjörevyn och imorgon kväll kommer Ingrid och Rainer hit =p

Av Elin Olsson - 1 februari 2013 09:32

Idag är det fredag och idag åker jag och min kära syster hem till Nässjö! Ska bli kul att träffa alla där hemma! Har saknat er!! <3

Ovido - Quiz & Flashcards