elinolsson91

Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Elin Olsson - 25 februari 2013 19:24

Är på plats i Landskrona och kommunfullmäktige är i full gång!!

=)

Av Elin Olsson - 25 februari 2013 15:17

Fint utsikt över Helsingborg! =)
nu är vi klara här!

Av Elin Olsson - 25 februari 2013 12:26

Nu åker vi mot Helsingborg för att filma och göra några fler intervjuer! Ska intervjua två offer till =P
Sen åker vi till kommunfullmäktige i Landskrona för att filma där ikväll =) blir en lång dag =P

Av Elin Olsson - 25 februari 2013 10:25

Jag drömde om dig inatt...

Du var min allra bästa vän! I ungefär tre år, delade vi på allt! Du var som min syster!

Vi gick igenom mycket tillsammans, vi fanns alltid där för varandra. Jag kunde alltid komma till dig och berätta om allt, ventilera tankar..

Du kunde liva upp ett helt rum genom att bara komma in. Det hände alltid galna saker när vi var tillsammans. Kommer du ihåg när vi åkte slalom i Mullsjö, hur mycket vi skrattade, hade inte bara ont i hela kroppen efter alla blåmärken jag fick utan jag hade även ont i käkarna för att vi skrattat så mycket!

Eller veckan då vi var i Tyskland, hur vi smög ut i smyg, alla galna saker vi gjorde. 

Eller när vi var i Kärringstorp och skulle åka båt! =P


Du hade alltid ett leende på läpparna..

Jag förstår inte hur vi kunnat uppleva så mycket tillsammans, haft så roligt och funnits för varandra.. och sen tappade vi kontaketen, helt!


Jag förstår än idag inte hur det gick till. Men jag tänkte mycket på dig ska du veta.. Saknade "oss"!

Du fick nya vänner och jag gick åt mitt håll.. Det gick så långt att vi bara hejade på varandra till slut!

Jag ångrar det sååå mycket idag!

För nu är det försent! Jag kommer aldrig att få en andra chans, för nu är du borta!


Året när du åkte till USA för att vara Au Pair, jag avundades dig för att du kommit dit du vill, fått se världen på ett annat sätt som inte jag har fått göra! Jag följde dig på din blogg och läste om alla saker du upplevde, din vardag på andra sidan jorden och jag ville göra detsamma!

Ingen kunde tro att du inte skulle komma tillbaka ifrån USA.

Den dagen jag fick veta vad som hade hänt stannade min värld upp. Allt vi haft och gjort kom tillbaka och jag skämdes så för hur vi betett oss de senaste åren. 

Smärtan jag kände då höll på att slita sönder mig, jag kunde inte gråta utan jag kände bara en så enorm saknad... <3

För nu kommer du aldrig tillbaka! Jag kommer aldrig att träffa dig igen och jag kommer aldrig att få höra ditt härliga skratt igen =( <3

Några dagar senare samlade alla nya och gamla vänner sig för att köpa en blomma att ge till dina föräldrar.. Den påminde så mycket om dig! Du var ju en tjej som älskade rosa..Vi stod där på torget, jag såg hur ledsna alla var innan vi gick in i butiken, först då kom tårarna och det var då jag fattade att du kommer aldrig kommer att komma tillbaka.. 

Vi åkte hem till dina föräldrar, det gjorde ont att se i vilket skick de var i när vi kom, jag hade inte sett dom på många år.. Det var så hemskt alltihopa att se smärtan de kände! När vi alla kom så brast det för dom med och det kändes ännu värre!


Du ska bara veta hur många det är som känner saknaden av dig, du ska veta att du är saknad!

Jag kommer aldrig förlåta mig själv för det jag gjorde, hur kunde jag göra så mot min bästa vän?! 


Du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag tänker på dig! Du finns fortfarande kvar i mina drömmar!

Jag går ofta till din grav och din fina gravsten som också påminner om dig eftersom det står ditt namn med din egen handstil.. Jag tänker på allt roligt vi har gjort tillsammans!

Jag saknar dig!! <3<3<3<3

Ovido - Quiz & Flashcards