elinolsson91

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Olsson - 15 februari 2013 16:42

Slutat nu! =)
- slut på veckan, slut på att vara artig! Nu är det fest, ja nu är det party!!
-|- Erik & Mackan


Att bussen aldrig ska bara i tid! Pust!
Vilket i-lands problem =P

Av Elin Olsson - 15 februari 2013 09:51

Min alla hjärtans dag tillbringades mesta tiden på jobbet! Men efter jobbet så var jag på bio med en vän!
Vi såg på "a good day To die hard" , den var bra! Men lite för overklig när Bruce Willis slåss mot ryska maffian och dödar femtio elva maffia soldater utan att få en skråma! =P
Men så är det väl med de filmerna!
Efter bion så gick vi och fikade på barista!
Idag så är jag tillbaka på jobbet, ikväll ska jag och Hannah på en förfest hos nån av hennes kompisar =)

Av Elin Olsson - 12 februari 2013 19:42

Ibland blir det sena dagar på jobbet =P

Av Elin Olsson - 12 februari 2013 15:13

      Hej!

Nu har jag lite kafferast, sitter på praktiken med en kopp nu, är lite fix idag. I eftermiddag ska vi till Malmö stadsbilbliotek och jobba, blir nog där till åtta nångång ikväll, blir nog kul!

Idag är det för övrigt semmeldagen! Har inte ätit någon semla än idag, men får se om det blir en lite senare! Vi har ju ändå tjuvstartat! jag och Hannah gjorde egna semlor i förra veckan! Super gott!

Veckorna rullar på, det är rätt sjukt hur tiden går fort, jag är redan inne på min fjärde vecka på praktiken! Tiden går så fort! Snart är det helg igen och då kommer Mamma, Pappa och Morbror ner hit över dagen och hälsar på! =) Blir nog massa shopping och god mat!

Helgen efter det kommer Annie ner hit och ska tillbringa helgen i malmö! Jippie! =)

Nu tillbaka till jobbet! =P

<3<3




Jag vill ha sommar och sol!! NU!

=D

Av Elin Olsson - 11 februari 2013 09:28


 

Insanity Sweden var AWESOME!!!!

Av Elin Olsson - 11 februari 2013 08:45

Idag är det Måndag och det är dags för praktik igen! Får se vad denna veckan har att bjuda på! =P

Av Elin Olsson - 10 februari 2013 13:42

Insanity Sweden!! <3

Av Elin Olsson - 10 februari 2013 13:37

Hjälpt pappa att skotta snö idag!! Den jäkla plogbilen var här igen! =P

Ovido - Quiz & Flashcards