elinolsson91

Alla inlägg under februari 2013

Av Elin Olsson - 20 februari 2013 16:04

Jahopp! Så då blev det jobb i Nässjö imorgon iallafall! =)  Äntligen ska jag få komma hem en sväng och uppleva Nä'ssjö stad igen! (Inte så mycket att uppleva i och för sig, men det är ändå mitt hemma!)

Ska bli kul att komma iväg lite!

Klockan nio går tåget!! =D


Se upp för här kommer jag!!!!!!!!

Av Elin Olsson - 20 februari 2013 13:47


Think about i! =)  

Av Elin Olsson - 20 februari 2013 10:08

Sitter på praktiken!! Ska strax börja jobba!!
Vissa folk på bussen ibland beter sig väldigt märkligt! Senast idag så var det en kille som övade sig på att säga -säga =P och sen visste han inte vart han var, men han skulle minsan till hyllie satt han och sa till sig själv flera gånger!! Händer mycket kul på bussresorna till och från praktiken =P hahh

Vi ska kanske åka till bland annat Nässjö och Kalmar någon dag denna vecka och intervjua folk, jobb från vägverket tror jag att det var! Blir kul att komma till Nässjö några timmar iallafall! Kanske hinner med att ta en pizza på Cactus innan vi far mot Malmö igen! Längtar efter Nässjös pizza! Här i Skåne kan de inte göra pizza ordentligt =P

Längtar tills fredag!!! Då kommer min älskade Annie och hälsar på över helgen!! Ska bli kul att träffas igen!! =) <3<3

Igår kväll så mös jag och syrran! Gjord våfflor och såg på One Tree Hill =)
Kvalitetstid!

Nu ska jag ta en kopp kaffe innan jag jobbar vidare! <3

Ha en bra dag allihopa!
Take care!

Av Elin Olsson - 18 februari 2013 20:34

Nu är kvällen kommen!
Vi har nyss gjort varma mackor =P de blev as goda!!
Nu sitter vi bänkade framför tvn, ser på Ullared!! =P hahhha

Av Elin Olsson - 18 februari 2013 09:28

I lördags var mina kära föräldrar här över dagen! Mys! De kom hit rätt tidigt och vi begav oss ut! Vi gick först en runda till möllan och möllevångstorget =)
Sedan gick vi vidare mot stan! Blev Liite shopping! Sen blev det en god lunch på Rose Garden! En Kina restaurang här i Malmö! Hannah tabbade sig och missade dörren till toaletten, så hon kom in i köket på restaurangen ! =P ett litet studiebesök =P hehe
Efter maten tog vi en promenad till Limhamn och tittade på alla fina stora hus =)
Sen begav vi oss hemåt igen, satt och pratade en stund innan de skulle åka hemåt igen! Var en mysig dag iallafall!
På kvällen kom Alex, vi såg på björnbröder och åt våfflor! Gott! Dock somnade jag och Hannah runt kl tio, så Alex fick se hälften av den andra filmen själv! =P så kan det gå!
Nu är det måndag igen och jag är tillbaka på jobbet! Får de vad denna veckan har att bjuda på! =)

Av Elin Olsson - 18 februari 2013 09:20

Det snöar minsann i Skåne ibland med!! =P <3

Av Elin Olsson - 18 februari 2013 08:30

Påväg mot jobbet!!!! =) Ny vecka!

Av Elin Olsson - 16 februari 2013 00:26

Ikväll var jag och syrran över hos Anna och Alex och fettade oss med taco! Och så såg vi någon film som gick på tv! =) bra kväll iaf, men nu är jag jättetrött!! =P
Good night world!

Ovido - Quiz & Flashcards